جانبازان انقلاب اسلامی مایه‌ی فخر و آبروی نظام

رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : جانبازان انقلاب اسلامی مایه‌ی فخر و آبروی نظام هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر خانی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در هر جامعه‌ای آنچه که باعث افتخار، سربلندی، فخر و مباهات آن ملت می‌شود، ایثار و از جان‌گذشتگی آن ملت در راه تحقق آرمان‌هایش است و به‌حق جانبازان دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه‌هایی بی‌بدیل در راه تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که از عزیزترین سرمایه، یعنی جان خودشان مایه گذاشتند و خاطره‌ای به‌یاد ماندنی از ایثار برای آیندگان و فرزندان این آب و خاک به‌ یادگار گذاشتند.

وی گفت : ادای احترام به مقام شهیدان و تجلیل از ایثار و رشادت شهیدان، جانبازان و ایثارگران باید همیشگی و نباید تنها به یک روز و تاریخ خاص اختصاص داشته باشد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از اعلام برنامه‌های اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان در تجلیل از مقام این عزیزان خبر داد و مهمترین این اقدامات را دیدار و تقدیر از تنی چند از خانواده‌های جانبازان، تقدیر مدیران مدارس از فرزندان جانباز شاغل به تحصیل در مدارس سطح استان و سایر تبلیغات محیطی در ورودی ادارات و مدارس خبر داد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادات سردار رشید اسلام سپهبد صیاد شیرازی وی را الگویی از شجاعت، اخلاق، ایثار و فداکاری در راه حفظ و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود به همین مناسبت نیز در مدارس سطح استان برنامه‌های خوبی داریم .

 

 

انتهای پیام/د

در هر جامعه‌ای آنچه که باعث افتخار، سربلندی، فخر و مباهات آن ملت می‌شود

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار