حیرت مال‌باخته از ایده عجیب سارق +فیلم

سرقت یک اره برقی توسط مرد میانسال آمریکایی در یکی از فروشگاه‌های این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

خطرناک ترین سرقتی که تابحال دیده اید! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد میانسال آمریکایی با سرقت یک اره برقی از فروشگاهی در این کشور نام خود را در فهرست ارتکاب خطرناک‌ترین سرقت‌های جهان ثبت کرد. در این سرقت عجیب که در فروشگاه تجهیزات RG در منطقه "فرنسو" کالیفرنیای آمریکا رخ داد این مرد میانسال با شگردی عجیب موفق شد اره برقی را از فروشگاه خارج کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این سرقت را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مرد سارق در حالی که در کنار قفسه‌های فروشگاه و در مقابل چند اره برقی ایستاده است دیده می‌شود. لحظاتی بعد این مرد میانسال یکی از اره برقی‌ها را برداشته و با مخفی کردن آن در داخل کاپشن خود اره برقی را به سرقت برد. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد بعد از جاسازی اره برقی در زیر کاپشن خود مستقیماً به سمت درب خروجی حرکت کرده و فروشگاه را ترک می‌کند.

"جف بنت"، صاحب فروشگاه به رسانه‌های محلی گفت: این سرقت بعدازظهر روز چهارشنبه رخ داده است. او در گفتگو با شبکه تلویزیونی ABC گفت: "این ناامید کننده است. واقعاً خجالت آور است. من کاملاً مات و مبهوت شده‌ام. چنین افرادی به جای آنکه از فکر و قدرت خود برای خدمت به انسانیت و بهتر شدن زندگی استفاده کنند از آن برای سرقت استفاده می‌کنند."

بنا بر گفته مالک این فروشگاه قیمت اره برقی دزدیده شده ۴۰۰ دلار آمریکا بوده است.

گفتنی است؛ این مرد میانسال کالیفرنیایی با سرقت اره برقی از این فروشگاه در آمریکا در حالی لقب خطرناک‌ترین سرقت را از آن خود می‌کند که سال گذشته نیز دو هموطن او با دزدیدن یک کوسه شاخدار از اکواریومی در ایالت تگزاس  خبرساز شده بودند.


بیشتر بخوانید: لحظه دزدیدن یک کوسه از آکواریومی در آمریکا! +فیلم 


انتهای پیام/

سرقت عجیبی که صاحب فروشگاه را متحیر کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
دکل نفتی را هم جلو چشم همه بردند