ارسال پنج هزار پرس غذا روزانه از آبادان برای سیل زدگان

مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان گفت: روزانه پنج هزار پرس غذا توسط موکب های مردمی در آبادان طبخ و برای اهالی سیل زده ارسال می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین عساکره مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان گفت:پخت غذای گرم برای مردم سیل زده پلدختر با مشارکت شهر‌های امیدیه، ماهشهر، آغاجاری و آبادان با مدیریت ستاد مردمی خدمت رسانی آبادان در حال انجام است و وزانه چهار پرس غذای گرم برای سیل زدگان پلدختر تهیه می‌شود.

وی به اعزم ۵۰ نفر متخصص و آشپز به مناطق سیل زده کشور به منظور پخت و نظارت بر تهیه غذا اشاره کرد و افزود:همچنین روزانه یک هزار پرس غذای گرم همراه با آب معدنی و لوازم بهداشتی و پوشاک توسط ایستگاه صلواتی ۱۴ معصوم علیهم السلام در بین سیل زدگان روستای دریسیه دارخوین توزیع می‌شود.

مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان به راه اندازی ۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد مردمی خدمت رسانی مقابله با سیل آبادان اشاره کرد و گفت: ستاد مردمی خدمت رسانی مقابله با خطرات احتمالی سیل و آبگرفتگی آبادان دارای هسته اصلی، پشتیبانی، نیروی انسانی، رسانه و ستاد مرکزی است و متشکل از نیرو‌های رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نیرو‌های بسیج و خیرین است که باهماهنگی فرمانداری شهر‌های سیل زده به مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ د

ارسال روزانه غذا از آبادان برای سیل زدگان  

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.