پنج زمین چمن مصنوعی در دهلران احداث می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران با پیشرفت ۲۵ درصد در حال احداث است.

پنج زمین چمن مصنوعی در دهلران احداث می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران با پیشرفت 25 درصد در حال احداث است.

وی افزود: برای این زمین های چمن مصنوعی با پیشرفت میانگین 25درصد تاکنون بالغ بر 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.
 مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: برای تکمیل این زمین ها بالغ بر 28 میلیارد ریال دیگر نیاز است که با توجه به رایزنی ها با وزارتخانه امیدواریم با تخصیص اعتبارت تا هفته دولت سال جاری این زمین های چمن مصنوعی آماده بهره برداری شوند.

 پیشرفت 20 درصدی استخر شنای موسیان 

حیدرزاده از پیشرفت 20 درصدی استخر شنای موسیان خبر داد و گفت: این طرح دارای هفت میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تخصیص تا پایان ماه جاری کار مناقصه تکمیل و تحویل پیمانکار می شود.
 

وی  پیش بینی اعتبار آن در سال جاری را 18 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بالغ بر 25 میلیارد ریال برای این پروژه نیز هزینه و تا پایان سال مالی 98 بهره برداری شود.

حیدر زاده  با اشاره به هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریالی برای استخر شنای دهلران گفت: از محل اعتبارات توازن نیز یک میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته تا تعمیرات آن تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام از تلاش ها برای واگذاری بازسازی کامل استخر شنای دهلران در قالب ماده 27 به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: برای این منظور بالغ بر 15 میلیارد ریال نیاز است.

انتهای پیام/با

احداث فضاهای ورزشی در شهرستان دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.