عکس جدید پروفایل محمود صادقی با لباس سپاه پاسداران

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر نمایه جدید خود از سپاه پاسداران حمایت کرد.

نمایه جدید محمود صادقی در حمایت از سپاه پاسداران +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دولت آمریکا در اقدامی خصمانه و در چهارچوب فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران، روز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک گروه تروریستی خواند و آن را در فهرست سیاه ساز مان‌های ترریستی آمریکا قرار داد.

شورای عالی امنیت ملی نیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.

از این رو صبح امروز نمایندگان مجلس در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر تروریستی دانستن سپاه، با لباس سبز در صحن مجلس حاضر شدند. نمایندگان مجلس با هر طیف و جریان فکری و سیاسی اعم از روحانی و غیرروحانی با این اقدام حمایت خود را از سپاه اعلام کردند و این پیام را به دشمن دادند که ما همه با هم متحد هستیم.

در این بین محمود صادقی یکی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب با  لباس سبز سپاه پاسداران در صحن مجلس حاضر شد و با تغییر عکس نمایه توییترش با این لباس، حمایت خود از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کرد. در ادامه تصویری از نمایه جدید محمود صادقی را مشاهده می‌کنید.

نمایه جدید محمود صادقی در حمایت از سپاه پاسداران +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
اصلاح طلب یعنی چه ؟؟؟؟ کدام اصلاح ؟؟؟؟ تا بحال کدام کارتان به نفع ملت بود آقایان اصلاح طلب ؟؟؟.شما در پیشگاه خداوند مسئول هستید وباید جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ایول
آخرین اخبار