سالک در صحن مجلس:

تا انقلاب پابرجاست، سپاه هم پابرجا خواهد بود

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی امروز در جهان پابرجاست و تا انقلاب پابرجاست، سپاه نیز پابرجا خواهد بود.

تا انقلاب پابرجاست، سپاه هم پابرجا خواهد بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سالک کاشانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: باید در این لحظه اعلام کنیم که ما متکی به اصولی در نظام جمهوری اسلامی ایران مانند بند (ج) اصل (۳) و (۲) و (۱۵۲) قانون اساسی و ذیل (۱۵۴) قانون اساسی هستیم؛ بر اساس اصل (۱۵۰) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روز‌های پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن پابرجا می‌ماند.

وی افزود: حدود وظایف و قلمرو مسئولیت این سپاه در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیرو‌های مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به‌وسیله قانون تعیین می‌شود.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: اگر دیروز دو قطبی شرق و غرب بود، امروز اسلام و استکبار جهانی است، اسلام پیروز خواهد شد و شاهد حکومت حضرت عدل مهدی موعود خواهیم بود. انقلاب اسلامی امروز در جهان پابرجاست و تا انقلاب پابرجاست، سپاه نیز پابرجا خواهد بود؛ من عضو سپاه و ۸ سال در جبهه بودم و افتخار خدمت در لباس سپاه را دارم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران و مجلس سبزپوش پشت نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه هستند، آقای ترامپ و سران سلطه اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار با تروریست خواندن سپاه می‌خواهید اختلاف و تفرقه در میان ما بیاندازید، غلط و خطای بزرگی است و کور خوانده‌اید، زیرا بسیج غیور ما و نیرو‌های مسلح و مردمی پشت سپاه هستند.

سالک افزود: آمریکا اعلام جنگ غیررسمی با جمهوری اسلامی کرده و بداند سرباز‌های آمریکا در منطقه به ویژه فرماندهی هیچ امنیتی نخواهند داشت و آمریکا با قدرتی جهانی از روی عجز و ناتوانی دست به چنین اقداماتی می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا ۴۰ سال است که ما را تحریم کرده است و لیستی را در ۲۲ محور تهیه کردند که اعلام کنند جنایات آمریکایی در طول ۴۰ سال بر جمهوری اسلامی چگونه بوده است و آخرین حماقت آن‌ها این بوده که حتی جلوی کمک به سیل‌زدگان را گرفته و این نهایت بدبختی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار