ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو و موکت برای سیل زدگان گلستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: تا کنون چهار هزار و ۳۰۰ تخته پتو و موکت از استان برای سیل زدگان استان‌های گلستان و خوزستان ارسال شده است.

ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو و موکت برای سیل زدگان گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، جواد نظری مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: این تعداد شامل ۲ هزار و ۸۰۰ تخته پتو برای سیل زدگان گلستان و یک هزار و ۵۰۰ تخته موکت برای خوزستان است.
نظری با اشاره به تعیین خراسان شمالی به عنوان معین استان گلستان، گفت: بر این اساس یک دستگاه بیل مکانیکی زنجیری، یک دستگاه لودر، یک کامیون و یک تیم امدادی به استان گلستان اعزام شدند.

وی افزود: این تیم برای اجرای پروژه و ساخت خاکریز و سیل بند و دیگر اقدامات، بسته به نوع کاری که نیاز باشد در مناطق روستایی استان گلستان اقدام خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: همچنین در چند روز اخیر ۲ هزار و ۱۰۰ تخته چادر، ۲۱۰ تخته پتو، ۵۰۴ عدد انواع کنسرو، ۵۰۰ بسته غذایی ماهانه و ۷۲ ساعته نیز برای عشایر سیل زده استان که مراتع قشلاقی مراوه تپه گلستان مستقر هستند، ارسال شده است.

نظری، ارسال ۵۲۴ کیلوگرم پلاستیک و پنج تیم عملیاتی را از دیگر کمک‌های انجام گرفته برای عشایر کوچ رو خراسان شمالی در استان گلستان برشمرد.
انتهای پیام/ط
منبع/ایرنا


ارسال پتو و موکت برای سیل زدگان

برچسب ها: سیلاب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.