اعزام جامعه ورزش همدان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از اعزام جامعه ورزش استان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

اعزام جامعه ورزش همدان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:این کاروان متشکل از ۲۰ نفر به همت اداره کل ورزش و جوانان و گروه جهادی حضرت علی اکبر (ع) حزب الله همدان به منطقه سیل زده معمولان لرستان عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: همزمان با اعزام نیرو‌های کمکی ۲ دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه کارواش، سه دستگاه لجن کش و کف کش نیز به شهر معلولان ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: همچنین با توجه به رسالت و نقش جامعه ورزش و جوانان استان به ویژه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در کار‌های خداپسندانه و انسان دوستانه، در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده به هموطنان سیل زده کشور، سنت حسنه گلریزان در همدان برگزار می شود.

جهانشیری گفت: این آیین به منظور حمایت و پشتیبانی از مردم سیل زده و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، امشب زورخانه علی میرزای همدانی واقع در میدان فردوسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: بر همین اساس از مدیران ارشد، روسای هیات‌های ورزشی، پیشکسوتان، پهلوانان و قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف، خیران و سایر قشر‌های مردم استان‌ برای حضور در این آیین سنتی گلریزان دعوت شده است.

وی عنوان کرد: هیات های ورزشی استان همدان نیز به صورت خودجوش در حال جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده هستند.

انتهای پیام/ب

جامعه ورزش همدان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار