امنیت قضایی فعالان اقتصادی الویت اصلی دادگستری فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: امنیت قضایی فعالان اقتصادی موجب رونق تولید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: مسئولان باید تمام توان خود را متوجه شعار سال یعنی رونق تولید کنند که دستگاه قضایی نیز در این زمینه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و امنیت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را در همه ابعاد تامین کند.

وی بیان کرد: امسال با توجه به بیانات رهبری و استفاده از ظرفیت رونق تولید داخلی باید تمام توانمندی‌ها در این مسیر هدایت شده و از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.

القاصی تصریح کرد: برخورد با مفسدان اقتصادی که در این موقعیت به معیشت مردم رحم نمی‌کنند، با هدف تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید است.

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت وارد عمل می‌شود و تمام قضات و کارکنان باید برخورد با فساد، قاچاق و مفسدان اقتصادی را که در این فضای غبار آلود به معیشت مردم دست درازی می‌کنند مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در این عرصه باید مطالبه گر باشد، افزود: کنترل بازار به مسائل مدیریتی و نظارتی دستگاه‌های ذیربط باز می‌گردد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، و می‌تواند ما را از وضعیت بحرانی دور نگه دارد که روحیه، عزم جهادی و نظارت بازار است.

القاصی با اشاره به تحقق اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز کشور آنچه که مورد هدف دشمن قرار گرفته معیشت مردم و مسائل اقتصادی است.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: اولویت اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی حاکم بر جامعه، ورود به مدیریت مسائل اقتصادی توسط مسئولان نظام به ویژه دولت است.

وی با مفید دانستن اقدامات و فعالیت‌های تولید کنندگان و صنعتگران داخلی برای کشور و مردم اظهار کرد: در شرایط امروزی و حاکم بودن رکود اقتصادی بر جامعه مهم‌ترین نیاز‌های اساسی کشور مساله تولید، اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

القاصی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تحریم‌های ظالمانه علیه کشور مانند گذشته وجود دارد تاکید کرد: راه و روشی که رهبر معظم انقلاب به عنوان نقشه راه برآن تاکید کرده اند تنها راه برون رفت از این شرایط نامطلوب اقتصادی است و آن اهمیت دادن و اتکا به تولید داخلی و رونق تولید است.

انتهای پیام/ت

تامین امنیت قضایی  فعالان اقتصادی در همه ابعاد تامین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار