تولید برنامه هایی با محوریت آرامش و امیدبخشی در شبکه قرآن سیما

درجلسه ای باحضور رئیس سازمان مدیریت بحران و سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما بر تعامل رسانه ای فیمابین بارویکرد آرامش روحی و امیدبخشی تاکیدشد.

تولید برنامه هایی با محوریت آرامش و امیدبخشی در شبکه قرآن سیمابه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما و ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست این شبکه، با وی درخصوص تعامل بیشتر رسانه ای فی مابین به گفتگو نشست.

در این دیدار محسن عرفاتی ضمن تقدیر از فعالیت صورت گرفته از سوی عوامل سازمان مدیریت بحران کشور در حوادت اخیر، گفت: رسانه ها می بایست به سمت آرامش بخشیدن و امید دادن به هموطنان عزیزمان با استفاده از تعالیم معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) قدم بردارند.

وی گفت: در همین راستا شبکه قرآن و معارف سیما ضمن انعکاس حضور نهادهای دینی و مردمی، تولید برنامه هایی با محوریت امیدبخشی و آرامش را در دستور کار قرار داده است.

یادآور می شود، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امشب بیستم فروردین مهمان برنامه زنده رصد شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآنی ، شبکه قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.