کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه قاچاقچیان و پلیس بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: در عملیات اطلاعاتی که منجر به درگیری مسلحانه و تبادل آتش بین پلیس و سوداگران مرگ شد ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و سه قاچاقچی در دام افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی افزود: در پی شناسایی تحرکات یک باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر، شب ۱۶ فروردین تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان گناوه مسیر انتقال مواد مخدر که از محور جنوب به شمال در تردد بودند، تحت کنترل در آمد و در سه راهی بندرریگ دو دستگاه خودرو قاچاقچیان شناسایی شد.

وی ادامه داد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و تیراندازی به سمت پلیس قصد فرار داشتند که با تیراندازی متقابل پلیس و هدف قرار گرفتن لاستیک خودرو‌ها هر ۲دو دستگاه خودرو متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه سرنشینان خودرو‌ها با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند، بیان کرد: از این باند ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت بسته بندی جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار واعظی گفت: با ادامه عملیات پلیس ساعتی بعد دو فر از اعضاء باند و کمتر از ۲۴ ساعت بعد یکی دیگر از اعضاء و عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی یادآور شد: اعضاء این باند از ۳ استان همجوار تشکیل، و محموله مواد مخدر از یک استان همسایه وارد بوشهر شده بود.

انتهای پیام/ک

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.