حماقت آمریکا از تروریست خواندن سپاه

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از حماقت و جهالت آن‌ها دارد.

حماقت آمریکا از تروریست خواندن سپاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم روز پاسدار، در جمع سبزپوشان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از حماقت و جهالت آن‌ها دارد و قبل از تحمیل کردن اف. ای. تی. اف بر کشور ما این اقدام را انجام دادند و ماهیت پلیدشان با این حرکت آشکار شد، آن‌ها این را به خوبی بدانند که دیگر در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان کرد: پاسداران همیشه با عزت و با افتخار هستند و در همه عرصه‌ها با جان و مال خودشان در خدمت نظام بوده و هستند.

وی اظهار کرد: امروز همه‌ی ارکان حکومت و تمامی مسئولان، سپاه پاسداران را به عنوان یک ضرورت برای کشور شناخته اند و به خوبی می‌دانند که سپاه در تمام عرصه‌ها پیشتاز است و با تمام توان و امکانات خود وارد عرصه می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نیرو‌های سپاه در مناطق سیل زده استان در کنار مردم حضور فعال دارند و در حال امداد رسانی هستند و این برای سپاه یک افتخار است که خادم مردم باشد.

شاکرمی اضافه کرد: ما مصمم هستیم تا پای جان از نظام و انقلاب صیانت کنیم و در تمام عرصه‌ها پیشتاز باشیم و با افتخار پشتیبان ولایت خواهیم بود و در هرجایی که به انسان‌های مظلوم ظلمی شود، سپاه پاسداران وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

واکنش فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به سخنان آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.