هشدار هواشناسی درخصوص ناپایداری جوی در استان فارس

مدیرکل هواشناسی استان فارس درخصوص ناپایداری جوی در استان، هشدار داد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید در استان از امروز سه شنبه ۲۰ فروردین تا پنج شنبه ۲۲ فروردین، اظهار کرد: این سامانه باعث ناپایداری جوی، وزش باد، رگبار، رعد و برق و همچنین احتمال تگرگ به صورت پراکنده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در برخی نقاط به علت رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی نیز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه ۲۳ فروردین در استان خبر داد و اضافه کرد: جزئیات این سامانه متعاقبا اعلام می‌شود.

همچنین مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به هشدار هواشناسی فارس، اضافه کرد: مدیریت بحران استانداری فارس با توجه به شرایط خاص احتمالی خواستار تمهیدات لازم از سوی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان برای آمادگی در خصوص وضعیت جوی شده است.

آزادی بیان کرد: شهروندان، روستائیان، عشایر، دامداران و کشاورزان از تردد، توقف و تجمع در مناطق کوهستانی، اطراف و حاشیه رودخانه‌ها، سدها، آبگیرها، مسیل ها، اتراق و چرای دام خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به ضرورت رعایت اصول ایمنی در جاده ها، بیان کرد: شهروندان همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی، راهداری‌ها و پلیس راه داشته باشند.

انتهای پیام/چ

وضعیت جوی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.