۶۰ طرح اولویت دار آماده سرمایه گذاری در اردبیل تهیه می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: ۶۰ طرح اولویت دار آماده سرمایه گذاری در اردبیل تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: با هدف تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی، ۶۰ طرح اولویت دار آماده سرمایه گذاری با پیوست‌های مورد نیاز تهیه می‌شود.

وی بیان کرد ۲۰ طرح در بخش کشاورزی، ۲۰ طرح در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ۲۰ طرح دیگر نیز در بخش صنعت، معدن و تجارت تهیه و با تامین زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل افزود: در تهیه این بسته‌های سرمایه گذاری اطلاعات مربوط به زیرساخت‌ها و مجوز‌های مورد نیاز و بستر‌های لازم مطالعه و به پیوست ارایه خواهد شد.

عزیزی با تاکید بر اینکه سوله‌های خالی شهرک‌های صنعتی در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌های تولیدی قرار می‌گیرد، اظهار کرد:اراضی شهرک‌های صنعتی اولویت اول مکانیابی اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی و روستا‌های هدف گردشگری اولویت نخست اجرای طرح‌های گردشگری است چرا که از زیرساخت‌های لازم از جمله آب و برق و گاز و زمین ارزان قیمت برخوردار هستند و نیازی به هزینه کرد کلان و زمان بر دولت برای تامین زیرساخت مورد نیاز از جمله زمین نخواهد بود.

انتهای پیام/ح

تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.