توزیع ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:تا کنون ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین ۴۶۵۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی‌متر شهر اصفهان توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: توزیع رایگان لاستیک بین رانندگان به صورت گروه‌بندی بر اساس پلاک خودرو و با اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک در حال انجام است.

وی افزود: تا کنون ۹۳۰۰ حلقه لاستیک بین ۴۶۵۰ نفر از رانندگان دارای خودروی مجهز به تاکسی‌متر شهر اصفهان به منظور کمک به تامین معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف اجرای این طرح حمایتی کمک به بیش از ۷۵۰۰ راننده تاکسی استفاده کننده از سامانه هوشمند است و در فاز بعدی بسته حمایتی معافیت در پرداخت هزینه‌های مرتبط با صدور کارت شهری و پروانه بهره‌برداری شامل حال رانندگان خواهد شد.

منوچهری با اشاره به ویژگی‌های لاستیک‌های توزیع شده خاطرنشان کرد: سال تولید این لاستیک‌ها ۲۰۱۹ میلادی است و دارای چهار سال ضمانت است و تنها به مالک خودروی تاکسی تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دسته‌بندی انجام شده برای ارائه بسته حمایتی از طریق کانال‌های ارتباطی مثل تاکسی‌خبر و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق وعده داده شده به رانندگان تاکسی دارای تاکسی‌متر ارائه روکش صندلی رایگان نیز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

انتهای پیام/م

 

توزیع لاستیک بین رانندگان تاکسی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.