رضایی:

ابر تروریست عالم آمریکاست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همه دنیا بسیاری از تروریست‌ها را آمریکایی‌ها یا به وجود می‌آورند یا کنترل آنهارا در اختیار آنهاست.

ابر تروریست عالم آمریکاست / تخریب کننده محیط زیست و اقتصاد دنیا آمریکاستبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه در مسجد جامع خرمشهر واقع در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تهران در جمع پیشکسوتان دفاع و شهادت با تبریک خجسته سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز علت این که امریکا واسراییل با سپاه پاسداران مخاافت می‌کنند این است که مانع تجاوز وغارت آنان است. سپاه بازوی امام و رهبری وملت ابران است.

فرمانده اسبق  سپاه پاسداران گفت: اگر رهبری انقلاب امروز مقابل دشمنان ایستاده است، دلیلش این است که عصایی دارد که معجزه می‌کند و دشمنان را تا سواحل مدیترانه عقب می‌راند. دولت‌های جمهوری اسلامی نیز به ستون قدرتمندی به نام سپاه تکیه کرده اند.

وی افزود: آمریکا از طریق برخی مخالفان داخلی در دهه اول انقلاب، علیه سپاه و نظام پنهان عمل می‌کردند ازجمله از ذکر نام و عنوان سپاه در قانون اساسی مخالفت کردند, امروز اگر آمریکا سپاه را به عنوان تروریست معرفی کند بدلیل در بن بست قرار گرفتن سیاست‌های آمریکا در منطقه است. امروز ابر تروریست عالم، دولت آمریکا است. همه می‌دانند که داعش تروریست است. اما چه کسی داعش را درست کرد. ترامپ گفت که خانم کلینتون درست کرده است. پس به وجود آورنده‌ی داعش آمریکایی‌ها هستند. در همه دنیا بسیاری از تروریست‌ها را آمریکایی‌ها یا به وجود می‌آورند یا کنترل آنهارا در اختیار آنهاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره اقدامات مخرب و خصمانه دولت آمریکا؛ گفت: ابر تخریب کننده محیط زیست آمریکایی‌ها هستند. از معاهده پاریس خارج شدند تا به سوالات افکار عمومی درتخریب محیط زبست جواب ندهند.
 
محسن رضایی با بیان اینکه آمریکایی ها عامل اصلی تمام بحران‌های اقتصادی در دنیا هستند؛ افزودند: اکثر بحران‌های اقتصادی زیر سر دلار و اوراق قرضه آمریکایی است. بدهی آمریکا از تولید ناخالص آن بالاتر زده و این بدهی را دولت‌ها وملت‌هایی می‌دهند که با دلار مبادله می‌کنند. وی افزود: در حقوق بشر مردم جهان دیدند که جولان که یک منطقه سوری و عربی است را به صهیونیست‌ها دادند. در ویتنام و عراق و افغانستان، جشن و سرور مردم را به عزا تبدیل کردند. این کشور ابر تروریست عالم است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
آمريكا تروريست مسلح به سلاح هسته ايه
آخرین اخبار