مردم و بسیج مردمی پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه گفت: مردم و بسیج مردمی پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستند.

مردم و بسیج مردمی پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستندسرهنگ یاسین اکبا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: از ابتدای انقلاب بر اساس نص صریح قانون دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب  بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شد.

وی ادامه داد:دفاع از ارزش‌ها بدون مردم معنا پیدا نمی‌کند از همین رو مردم و بسیج مردمی پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستند که در عرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، اقتصادی وسیاسی حمایت خود را ثابت کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه تصریح کرد: به پشتوانه مردم امروز که در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب هستیم مجموع سپاه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

سرهنگ اکبا افزود: دشمنی دشمنان که امروز بیش از پیش علیه سپاه هویدا شده است به خاطر دستاورد‌های عظیمی است که سپاه از بدنه مردم بدست آورد و لذت‌های آزادی بخشی که به پشتوانه مجاهدت‌های گمنام در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بدست آورده است.

وی بیان کرد:حاصل این دستاورد‌ها امروز آن شده که استکبار جهانی این نهاد مقدس را نماد تروریست بنامد.

فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه گفت:اما امروز دیدیم که مجلس جمهوری اسلامی، ریاست محترم جمهور و سران قوای متعدد به حمایت از این نهاد مقدس برخواستند.

انتهای پیام/م

مردم و بسیج مردمی  در عرصه‌های مختلف حمایت خود را ثابت کرده اند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.