عربده کشی های دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهد شد

نیروهای نظامی و ملت ایران در هر لباسی که باشند همواره مقابل دشمنان ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  آیت الله عبادی ، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: این عربده کشیدن ها و تبلیغات گسترده ای که دشمنان به راه انداخته اند به خاطر این است که تنها مانع رسیدن به اهدافشان که همان سلطه بر جهان است را پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران می دانند چرا که این افراد چه در لباس پاسدار، چه بسیج و چه نیروهای نظامی، همواره در مقابلشان ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه تفکر حسینی یک تفکر فراگیر است، افزود: همه ملت ایران با هر تفکر و ایده ای، هنگام دفاع از کشور همگی همدل می شوند و با یک تفکر حسینی مقابل متجاوزان می ایستند.

آیت الله عبادی گفت: امسال با آن همه تلاش های دشمن و تبلیغات گسترده، برخی ها فکر می کردند که انقلاب اسلامی 40 ساله نخواهد شد اما دیدند که مردم در 22 بهمن چگونه شکوهی را خلق کردند، و این از برکات اندیشه عاشورایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به امید خدا و تلاش نیروهای بسیج، سپاه و تمامی نیروهای نظامی و ملت بزرگ ایران، عربده کشی های خلاف حق، عدل و قانون دشمنان به ناامیدی تبدیل خواهد شد .

انتهای پیام/ک

نیروهای نظامی و ملت ایران، ایستاده در مقابل دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.