کاهش ۳ درصدی مصرف فرآورده بنزین در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف فرآورده بنزین در تعطیلات نوروزی امسال در منطقه اردبیل ۳درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: با افزایش ۲۰درصدی تردد مسافران نوروزی از محور‌های مواصلاتی اردبیل نسبت به سال گذشته، مصرف فرآورده بنزین در استان اردبیل در تعطیلات نوروزی امسال ۳ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری مصرف فرآورده بنزین در مجاری عرضه سوخت استان ۲۴ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با سال گذشته در همین بازه زمانی ۶۰۰ هزار لیتر کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درباره کاهش مصرف سوخت بنزین در ایام نوروز در این منطقه بیان داشت: برخلاف افزایش ۲۰درصدی تردد مسافرین نوروزی نسبت به سال گذشته، مصرف سوخت بنزین در ایام نوروز در استان اردبیل کاهش مصرف را نشان می‌دهد که این امر با نشانگر مدیریت مصرف فرآورده بنزین، بهینه سازی مصرف و جایگزینی گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک از سوی مسافران نوروزی سال ۹۸ بوده است که مصرف این فرآورده با کاهش ۳ درصدی روبرو بوده است که امید داریم این روند در سال جدید ادامه یابد.

مدنی افزود: با توجه به افزایش تردد مسافران به استان اردبیل و تامین سوخت مورد نیاز این عزیزان و خدمت رسانی مطلوب و بدون منت به مسافران نوروزی که از وظایف اساسی این شرکت می‌باشد، جا دارد از تلاش کارکنان، کاربران جایگاه‌های عرضه مواد نفتی و CNG، پیمانکاران حمل و نقل فرآورده نفتی و رانندگان نفتکش منطقه تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/ح

افزایش ۲۰درصدی تردد مسافران نوروزی در اردبیل

برچسب ها: سوخت ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار