ساخت و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین از محل عواید موقوفات شهر قیدار

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان،گفت:بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین از محل عواید موقوفات شهر قیدار احداث خواهد شد.

ساخت و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین از عواید موقوفات شهر قیدارحجت الاسلام علی جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:موضوع بررسی احداث مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان و جمعی از مدیران برگزار شد.

وی افزود:بر اساس این مصوبه اداره کل اوقاف استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با هم زمینه اجرای این طرح را فراهم خواهند آورد.

حجت الاسلام جنتی، تصریح کرد: بر همین اساس مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین شهرستان خدابنده از عواید موقوفات شهرستان قیدار احداث و تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: با ساخت و تجهیز مرکز دیالیز بیمارستان امیرالمومنین این دومین مرکز دیالیز در استان خواهد بود که از محل عواید موقوفات احداث می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: در سال ۹۳ نیز بخش دیالیز بیمارستان ایجرود با هزینه یک میلیارد تومان از  عواید موقوفه حاج شفیع ابریشمی ساخته و تجهیز شده است.

حجت الاسلام جنتی گفت: با ساخت این مرکز دیگر بیماران مجبور نخواهند شد برای درمان و انجام دیالیز به بیمارستان‌های زنجان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 

ساخت مرکز دیالیز بیمارستان اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.