جابجایی بیش از سه میلیون مسافر ازطریق پایانه‌های مسافربری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۴۷ مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۳۹۰ هزارو ۸۳۴ مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب است.
مهندس امیر جمشید نژاد بیان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود که همانا سفری ایمن و آرام برای مسافران و شهروندان بوده تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مسافراز طریق پایانه مسافربری سنندج با ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۱۶۲ دستگاه مینی بوس و ۳۴۹ دستگاه سواری در قالب ۲۴ تعاونی جابجا می‌شوند.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و ۹۸۵ هزار و ۲۴۷ مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و ۳۹۰ هزارو ۸۳۴ مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

مهندس جمشید نژاد عنوان کرد: سال گذشته ۸۸۴ هزار و ۸۸ مسافر با اتوبوس، یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۱۹۸ مسافر با مینی بوس ویک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۸۲۵ مسافر هم با خودرو سواری جابجا شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.