ثبت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ تردد نوروزی در محور‌های مواصلاتی میاندوآب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: بیش از یک میلیون و سیصد تردد درمحور‌های مواصلاتی میاندوآب در ایام نوروز ثبت شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا اشرف زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در طول تعطیلات نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۶ فروردین یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۹۰ تردد در محور‌های مواصلاتی این شهرستان ثبت شده است که محور ملکان-میاندوآب با ثبت بیش از ۳۱۶ هزار تردد جاده‌ای پر ترافیک‌ترین محور شهرستان و همچنین پر ترافیک‌ترین جاده ارتباطی آذربایجان غربی با سایر استلان‌ها بوده است.

اشرف زاده ادامه داد: در مجموع ۵.۹ درصد کاهش تردد در محور‌های شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت شده است و بیشترین کاهش تردد در محور میاندوآب-بوکان اتفاق افتاده است که ۱۲.۳ درصد از رقم ثبت شده سال گذشته کمتر است.

وی دلیل عمده کاهش تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی شهرستان را بارش‌های شدید نورزی و توجه مردم به هشدار‌های سازمان مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: بارش‌های سیل آسا در برخی نقاط کشور موجب شد تا بسیاری از هموطنان از مسافرت خودداری کنند و دلیل کاهش بار ترافیکی محور‌ها هم همین مورد بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میاندوآب گفت: پیمانکار جاده میاندوآب-بوکان در محدوده روستای سوگلی تپه هم مشخص شده است و مقرر گردیده کار آسفالت این محور به طول ۱۰ کیلومتر (۵ کیلومتر رفت و ۵ کیلومتر برگشت) از اواخر همین ماه آغاز و در کمترین زمان ممکن انجام گردد.

 میاندوآب در سر پنج راهی میان شهر‌های شاهیندژ، بوکان، مهاباد، چاروایماق و ملکان قرار دارد و سه استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و کردستان را به هم متصل کرده است و دارای انیه‌های تاریخی و مراکز طبیعی گردشگری است و همه سال مقصد بسیاری از مسافران نورزی است.

 

انتهای پیام/ت

تردد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.