پاکسازی ۱۰ روستای آق قلا توسط سپاه اصفهان

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با وجود انتقال وسایل و مواد مورد نیاز مناطق سیل زده لرستان مردم منطقه همچنان به مواد خوراکی، آب آشامیدنی و وسایل زندگی نیاز دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به آخرین اقدامات سپاه برای استان‌های سیل زده اظهار داشت: در حال حاضر سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آق قلا حضور دارد و با تحویل روستا‌ها و ارائه امکانات پشتیبانی تاکنون ۱۲ روستا پاکسازی و آماده اسکان شده است و ۱۰ روستای دیگر در حال آماده سازی است.

وی افزود: در الیگودرز استان لرستان نیز ماموریت پشتیبانی داریم که اقدامات مناسبی انجام شده و دستگاه‌های مهندسی و امکانات مردمی انتقال و شرایط بهتر شده است.

 


۱۰۰ کیلومتر از راه‌های الیگودرز توسط سپاه اصفهان بازگشایی شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان داشت: ۲۹۰ روستای الیگودرز درگیر خسارات سیل؛ فعالیت امدادی سپاه اصفهان در الیگودرز ادامه دارد و بیمارستان سیار صدوقی هم در لرستان فعال شد.

سردار مجتبی فدا ادامه داد: همچنان امکانات و مایحتاج مردم از جمله مواد خوراکی، آب آشامیدنی و وسایل زندگی مورد نیاز است تا بخشی از آلام و رنج این مردم کاسته شود.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: سپاه پاسداران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.