توقیف بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمز/ سرشبکه‌ اصلی قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس متلاشی شد

فرمانده نیروی دریایی سپاه از توقیف بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمزخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاق و یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق سوخت در تنگه هرمز شناسایی و توقیف شد.

وی افزود:در عملیاتی غافلگیرانه و موفق که با اطلاعات دقیق و هوشمندانه صورت گرفت، از یک کشتی ۱۰ هزار تنی، بیش از ۱۲ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در همین رابطه ۲۱ نفر از ملیت‌های گوناگون منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دستگیر شدند که پس از بازجویی‌های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان برای طی مراحل قانونی و قضایی به مقامات مسئول تحویل داده شد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با بیان اینکه این کشتی بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاقی است که تاکنون در خلیج فارس و تنگه هرمز شناسایی و توقیف شده است، گفت: این کشتی ۱۳۱ متری قاچاق سوخت، از کلاس شناور‌های سنگین نفتکش به شمار می‌آید.

وی گفت: با توقیف این محموله یکی از باند‌های اصلی و سرشبکه‌های قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز متلاشی و ضربه سنگینی به شبکه اصلی قاچاق سوخت در استان هرمزگان وارد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: این مأموریت بر اساس راهبرد مبارزه با قاچاق و پیرو ابلاغ مأموریت از سوی فرماندهی کل سپاه صورت گرفته و به یاری خداوند با قدرت و قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام/ر

متلاشی شدن یکی از سرشاخه های قاچاق سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار