افزون بر ۶۸۷ میلیون سهم در بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۸۷ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۱۸۴ سهم و حق تقدم سال گذشته در این استان مورد داد و ستد قرار گرفت.

افزون بر ۶۸۷ میلیون سهم در بورس سیستان و بلوچستان معامله شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سوگل هیراد مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان  ارزش بورس‌های معامله شده سال گذشته سه هزار و ۸۱ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: معاملات انجام شده این مدت در بورس سیستان و بلوچستان به ترتیب از نظر ارزش و تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن (۹۶)، ۶۱ و ۲۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۳۵ درصد از مجموع سهام معامله شده به خرید و بقیه به فروش اختصاص داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان کد‌های معامله شده در این مدت در بورس استان را هزار و ۶۷ کد ذکر کرد.

وی بیان کرد: بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ۲۲ آذر ۱۳۸۳ با هدف اشاعه هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ سهامداری و افزایش سطح دسترسی مردم این استان به بازار سرمایه با حضور مسئولان کشوری و استانی در زاهدان آغاز به کار کرد.

هیراد ادامه داد: تالار بورس سیستان و بلوچستان فعالیت خود را با چهار گروه کارگزاری آغاز کرده بود که هم اینک دارای یک تالار اختصاصی در شهر زاهدان است.

مدیر بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این تالار که مربوط به کارگزاری مفید است، برای تسهیل دسترسی سهامداران و افزایش سهم معامله ایجاد شد و این رخداد برای گسترس بازار سرمایه در زاهدان بسیار موثر است.

انتهای پیام/ع

افزون بر ۶۸۷ میلیون سهم در بورس سیستان و بلوچستان معامله شد

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار