۶ فقره طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان اجرا شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: در ایام نوروز ٦ فقره طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفت  وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از اجرای ۶ فقره طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروزی طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در گستره شهرستان بوکان اجرا گردید که در نتیجه آن تعداد ۷۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری، تعداد ۱۳۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف، دو کارگاه تهیه و تولید مواد محترقه غیر مجاز به همراه ۵۵ کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه دست ساز کشف و ضبط گردید.

سرهنگ محبعلی در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تداوم دارد و شهروندان میتوانند از طریق شماره تلفن ۱۹۷ نسبت به ارائه دیدگاه‌های خود اقدام نموده و پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها یاری نمایند.

رئیس پلیس شهر بوکان یادآور شد: شهروندان از طریق شماره تلفن ۱۱۰ (مرکز فوریت‌های پلیسی) می‌توانند مسائل و موضوعات اجتماعی را به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوکان

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.