لغو برنامه های هفته فرهنگی اصفهان برای کمک به سیل زدگان

رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت:با توجه به اتفاقاتی که در نوروز امسال در نقاط مختلف کشور رخ داد و مردم میهن عزیزمان گرفتار سیلاب شدند به دستور شهردار این برنامه های هفته فرهنگی اصفهان لغو شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد عیدی رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته فرهنگی اصفهان توسط شهرداری برگزار می‌شد سال گذشته این هفته با شعار شهری که دوستش داریم برگزار شد و امسال نیز از پنج ماه گذشته برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های مختلف با هدف رشد گردشگری انجام شده بود.

رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در نوروز امسال در نقاط مختلف کشور رخ داد و مردم میهن عزیزمان گرفتار سیلاب شدند به دستور شهردار این برنامه‌ها لغو شد تا بتوانیم با توجه به اینکه اصفهان در فلات مرکزی کشور قرار دارد به خوبی کمک‌های لازم را به مردم برسانیم.

وی اضافه کرد: پس از بازدیدی که شهردار از مناطق سیل زده خوزستان و لرستان داشتند تصمیم گرفتیم امسال با شعار "هفته فرهنگی اصفهان، سرود همدلی برای ایران" تا مردم عزیزمان به یک ثبات نرسیده اند آن‌ها را رها نکنیم و همراه آن‌ها باشیم و پس از اینکه سیلاب از شهر‌ها کاملا خالی شد برای رساندن بسته‌های فرهنگی و مواد مورد نیاز همراه باشیم.

عیدی افزود: در حاضر فرهنگسرا‌های ما ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی را راه اندازی کردند تا بتوانیم امسال هفته فرهنگی را به یک فرهنگ سازی تبدیل کنیم چراکه اصفهان در سال‌های سال خط اول کمک رسانی به مردم میهن عزیزمان بوده است و انسان هایی، چون خرازی و همت را همیشه در خط مقدم داشته است.

رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان رییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی کلانشهر‌ها نیز است با وجود این شرایط یک جلسه اضطراری روز شنبه برگزار کرده ایم تا این برنامه فرهنگی به صورت هماهنگ در کشور برگزار شود و بتوانیم یک پویش ملی برای کمک به عزیزانمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

 

لغو برنامه های هفته فرهنگی اصفهان برای همدردی با سیل زدگان

برچسب ها: شهرداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.