کمک ۵۰ میلیون تومانی اصناف بیرجند به سیل زدگان

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی از کمک ۵۰ میلیون تومانی اصناف بیرجند به مناطق سیل زده خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،علیزاده، رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی در حاشیه جلسه فوق العاده اصناف شهرستان بیرجند با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به خبرنگاران از کمک ۵۰ میلیون تومانی اصناف بیرجند به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: با اتحاد و همدلی آحاد مردم باید در این آزمایش الهی همه سربلند باشیم.

وی افزود: سیل باعث شده تا هموطنان ما در برخی از استان‌های کشور با یک سری مشکلات مواجه شدند و نیازمند کمک‌های دیگر مردم هستند.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۵۰ میلیون تومان از طریق اتحادیه‌ها برای کمک به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده کشور جمع آوری شده است، ادامه داد: به جز این مبلغ اتاق اصناف و بازاریان بیرجند کمک‌های غیر نقدی نیز خواهد داشت که از طریق پایگاه‌های هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

علیزاده با توجه به اینکه ۴۷ اتحادیه در مرکز بیرجند وجود دارد، افزود: حدود ۱۳ هزار عضو زیر نظر اتاق اصناف بیرجند قرار دارد و کمک‌های مالی از این اتحادیه‌ها برای کمک به مناطق سیل زده جمع آوری شده است.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی بیان کرد: از اصناف و بازار بیرجند درخواست می‌کنیم که همراه با دیگر امدادرسانان این حادثه بزرگ، کمک کنند تا از این بحران و اتفاق به خوبی عبور کنیم و از این آزمایش الهی همه ما سربلند بیرون بیاییم.


انتهای پیام/ب


کمک مردم خراسان جنوبی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.