بزرگداشت سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی در مهاباد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی با حضور مسئولان اداری و نظامی شهرستان مهاباد در مسجد محمدرسول الله تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نماینده، ولی فقیه درامور اهل سنت سقز در آیین بزرگداشت بیستمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در مهاباد گفت: این رزمنده اسلام سال‌های زیادی از عمر پربرکت خود را در راه دفاع از میهن اسلامی سپری کرد و سرانجام در این راه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام فلسفی افزود: هم اکنون نسل‌های جوان ایران اسلامی باید راه و تفکر این شهید والامقام را ملکه ذهن و چراغ راه خود بدانند تا کشور بتواند مسیر پیشرفت و ترقی را طی کند.

فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش هم در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی پنج سال در دوران جنگ تحمیلی فرماندهی نیروی زمینی ارتش را که ستون فقرات ارتش در آن دوران بود، برعهده داشت.

امیر سرتیپ محمودی افزود: مدیریت و فرماندهی شهید صیاد شیرازی در این دوران باعث شد که ارتش بتواند ضربات جبران ناپذیری به دشمن وارد کرده و سرنوشت جنگ را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: این شهید والامقام نقش مهمی در وحدت بین سپاه پاسداران و ارتش برقرار کرد که این وحدت هنوز هم به قوت خود باقی است.

درپایان این مراسم از تعدادی از جانبازان سرافراز تجلیل شد.

امیر سپهبد صیاد شیرازی بامداد بیست و یکم فروردین سال ۷۸ به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج

سالروز شهادت امیرسپهبد صیاد شیرازی

برچسب ها: شهدا ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.