کرمانشاه در تمام عرصه‌ها درخشیده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت : امیدوارم همچنان که کرمانشاه در تمام عرصه‌ها درخشیده بتواند در تحقق شعار سال و رونق تولید در بخش کشاورزی نیز پیشتاز و پیشقدم شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: امیدوارم همچنان که کرمانشاه در تمام عرصه‌ها درخشیده بتواند در تحقق شعار سال و رونق تولید در بخش کشاورزی نیز پیشتاز و پیشقدم شود.

وی گفت : الحمدالله در مدیریت حادثه سیل و زلزله استان کرمانشاه توانسته با همدلی بین مردم و مسئولان به خوبی این بحران را پشت سرگذاشته و بحران را به فرصت تبدیل کرده و سربلند از این آزمون بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نسب افزود: در جریان امام حسین علیه الاسلام امدند برای امام توطئه کردند و گفتند امام حسین (ع) از دین خارج شده و با حکم شریح قاضی که پول گرفته حکم خارجی صادر کردند و اکنون آمریکا و اسرائیل در حال توطئه بوده و آمدند سپاه را نیروی تروریستی اعلام می‌کنند در حالی که این سپاه بود که در کنار ملت‌های مظلومی مانند سوریه، عراق، لبنان و... و در مقابل گروه‌های تروریست‌های مورد حمایت آمریکا ایستاد و از مردم مظلوم این کشور‌ها دفاع کرد.

وی در پایان افزود: ما مدیون و بدهکار انقلاب هستیم، ولی جانبازان و شهدا دین خود را به انقلاب ادا کردند و هرچه که ما به این عزیزان جانباز و خانواده شهدا خدمت ارایه بدهیم فقط ادای وظیفه بوده و جبران ایثارگری‌های این عزیزان را نمی‌کند و همچنان ما مدیون ان‌ها هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

در تحقق شعار سال و رونق تولید در بخش کشاورزی پیشتاز و پیشقدمیم

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار