رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

سپاه پاسداران، مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سپاه عزیز، مظهر ارزش‌ها، اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده و در صحنه‌های مختلف حضور موثر و جهادگرانه‌ای داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت‌الاسلام تقی‌زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از میوه‌های شیرین انقلاب و میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است، گفت: سپاه پاسداران نهاد انقلابی جزوی از ملت ایران بوده و هرگز جدای از ملت ایران نیست؛ "سپاهیان جان برکف" قلب، روح و جان ملت ایران و فرزندان و برادران این ملت هستند.

وی با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل، توانسته رسالت‌های خود را به خوبی انجام دهد، افزود: این نهاد انقلابی و برخواسته از دل مردم، در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و دستاورد‌های انقلاب (استقلال، آزادی و...) همواره در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمنان استقامت کرده و توانسته با تشخیص درست، به موقع اقدام کند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب، در دوران نفاق نیز که عده‌ای در پی ترور شخصیت و ترور جان مردم بودند، سپاه پاسداران از مردم مظلوم و انقلاب اسلامی به خوبی دفاع کرد؛ همچنین پاسداران جان برکف در دوران دفاع مقدس نیز با تمام وجود، جان خود را نثار کرده و از تمامیت ارضی کشور، نوامیس مردم و دستاورد‌های انقلاب دفاع کردند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که در جریان فتنه‌های مختلف نیز پاسداران، جان بر کف در صحنه حاضر شده و آتش فتنه را خاموش کردند، گفت: پاسداران جان برکف بودند که داعشی‌های وحشی را نابود کرده و مانع از گسترش این گروهک خبیث تروریستی شدند؛ به اظهار سران آمریکایی، داعش توسط آمریکا بوجود آمده و در حقیقت آمریکا، سرکرده و پناهگاه تروریست‌ها است.

وی بیان کرد: اگر ایثار و از خود گذشتگی‌های پاسداران جان برکف در قالب "مدافعان حرم" نبود، امروز اثری از حرم مطهر حضرت زینب (س)، حضرت رقیه (س) و ائمه اطهار (ع) در سوریه و عراق باقی نمی‌ماند.

وی یادآور شد: پاسداران، در صحنه‌های مختلفی، چون سیل و زلزله نیز به کمک مردم مصیبت‌زده شتافته و بی‌هیچ چشم‌داشتی در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند؛ این موارد به خوبی جایگاه والای سپاه پاسداران را نشان می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران جزوی از مردم بوده و طی جریان اخیر نیز تک تک مردم ایران با افتخار خود را یک پاسدار انقلاب معرفی کردند، افزود: امام راحل نیز می‌فرمود:‌ای کاش من هم یک سپاهی بودم.

وی در ادامه افزود: مردم تبریز امروز با تجمعی بزرگ و خودجوش، اقدام سخیف، دیوانه‌وار و نابخردانه آمریکا را شدیدا محکوم کرده و قاطعانه باتمام وجود از سپاه عزیز که مظاهر ارزش‌ها، اقتدار و عظمت ایران اسلامی هستند دفاع خواهند کرد.

وی در خاتمه گفت: این تجمع بصورت خودجوش و در پی درخواست‌ها و تماس‌های مکرر اصناف، کسبه، تشکل‌های اسلامی و مردم تبریز جهت محکمومیت تصمیم نابخردانه و سخیف آمریکا و در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: تا آخرین قطره‌ی خون خود در کنار سپاهیان عزیز و نورچشمی‌های خود خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ش

سپاه پاسداران نهاد انقلابی جزوی از ملت ایران است

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.