مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بهبهان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین جلسه هماهنگی اعضاء ستادی بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بهبهان، برگزار شد.

وی افزود: ستاد منطقه‌ای خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش با تلاش دبیر و رابط مجمع خیرین شهرستان از اسفندماه ۹۷ تا کنون با تدوین برنامه معین، انجام اقدامات اولیه در راستای تقویم کاری، کمیته بندی فعالیت‌ها و تبیین شرح وظایف اعضاء، مسیر و محتوی برنامه را مشخص کرده است.

عبدی پور بیان داشت: وقوع حادثه سیل موجب تخریب برخی مدارس در خوزستان شده است که برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با هدف تجلیل و تقدیر از خیرین مدرسه ساز و شناسایی، جذب و هدایت خیرین جدید به امر ارزشمند مدرسه سازی و مدرسه یاری در راستای حمایت از سیل زدگان است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان با حضور خیرین نیک اندیش، ۲۸ فروردین ماه ۹۸ در تالار معلم بهبهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.