راهپیمایی حمایت از سپاه در کردستان برگزار می شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه ای از عموم مردم برای برگزاری راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: سلام و درود خدا بر پاسداران سبزپوش جان برکف انقلاب اسلامی، این سپاهیان غیور و دلاور اسلام.

اگر چه دولت آمریکا و رئیس جمهور قانون شکن آن بر سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود را به سپاه غیور اسلام نسبت داده اما حافظه تاریخی همه مردم فهیم و قدرشناس ایران فداکاری و مجاهدت سپاهیان عزیز را از یاد نخواهد برد.

سپاهیانی که 40 سال در کردستان و تمام مرزها لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدس شان آغشته کردند تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی باز هم ایران اسلامی شاهد است که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیل آب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.

مردم بزرگ و رشید استان کردستان همراه با دیگر نقاط ایران اسلامی پس از اقامه نماز با صلابت جمعه این هفته شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور با شکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، فریاد «ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند» را سر خواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.

سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از مردم متدین و شریف استان دعوت می‌کند تا در تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته (23 فروردین) در مصلاهای نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود حضور لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند.

این مراسم در سنندج پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد جامع به سمت میدان انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.