دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه دار در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳ فقره سرقت در گرمه خبر داد.

به گزارش، گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: در پی اعلام دو فقره سرقت منزل و ایجاد جو نارضایتی در بین مردم بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی موفق شدند محل اختفای این سارق سابقه دار را شناسایی کنند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران موفق شدند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال کنند.

سرهنگ پوربه گفت: متهم ابتدا موضوع سرقت را انکار که نهایتا بعد از انجام تحقیقات فنی و پلیسی به ۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر مالخر نیز مورد شناسایی و نهایتا دستگیر شدند ، اظهار کرد: در بازرسی از محل اختفای این افراد تعداد زیادی قابلمه مسی کشف و ضبط شد.

وی با بیان به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس آگاهی و مأموران انتظامی این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار داریم تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سارق سابقه دار در گرمه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.