فرمانده جدید سپاه شهرستان قروه معرفی شد

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه قروه با تأکید بر اقتدار این سازمان به عنوان یکی از اعمال صالح نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان قروه شامگاه چهارشنبه با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات یکساله «محمدرضا حیدری» تجلیل و «محمدرضا مؤمنی» که پیش از این مسئول گزینش و بسیج دانش آموزی سپاه کردستان بود به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان قروه معرفی شد.

امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم با اشاره به اقدام آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه اظهار داشت: امروزه سپاه یکی از اعمال صالح نظام جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از دل انقلاب بوده و همین هم عامل حیرت جهانیان شده است.

به گفته حجت الاسلام حسن باباییان چگونه آمریکا سپاه را تروریستی می‌نامد در حالی که حتی یک مورد سراغ ندارید که این سازمان از فرمان، ولی خدا تخطی کرده باشد.

وی این عمل آمریکا را نشان از اقتدار سپاه پاسداران در کشور دانست و گفت که سپاه مقتدرتر از گذشته عمل کرده و همیشه با عظمت بوده و می‌ماند.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تودیع ومعارفه فرمانده جدید سپاه شهرستان قروه 

 

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.