معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هنر مبتذل غربی دفاع از مظلومان جهان را تروریست جلوه می‌دهد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز به گونه‌ای با هنر خودشان جلوه می‌دهند که حمایت از مظلومان در زمره اقدامات تروریستی است.

هنر مبتذل غربی دفاع از مظلومان جهان را تروریست جلوه می‌دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید محمدکاظم نظری صبح امروز در نشست دستگاه‌های فرهنگی با نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و هفته جوان، با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد شهید سید مرتضی آوینی اظهار کرد: امروزه با وجود فضای مجازی هنر بیش از همیشه در زندگی ما نقش دارد از این رو بیشتر نیازمند به هنرمند و هنر انقلابی هستیم تا بتوانیم در مقابل هنر مبتذل ایستادگی کنیم.

وی هنری را که همراه با بیان حقایق باشد از ویژگی‌های هنر اسلامی دانست و گفت: هنر مبتذل غربی هنجار‌ها را ناهنجاری و ناهنجاری را هنجار جلوه می‌دهد و امروز به گونه‌ای با زبان هنر خودشان جلوه می‌دهند که حمایت از فلسطین و مظلومان جهان در زمره اقدامات تروریستی است.

این مسئول گفت: هر روزه با ترفند‌های دنیای استکبار مواجهه داریم که برای مقابله به هنر ارزشمند و اثرگذار نیاز است تا بتوانیم جوانان خود را به مانند دفاع مقدس در صحنه نگه داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هفته جوان هم اشاره کرد و گفت: قرار بود در این هفته برنامه‌هایی باشد که به دلیل وقوع سیل هزینه‌های این برنامه‌ها به سیل زدگان اختصاص یافت.

انتهای پیام/ز

هر روزه با ترفند‌های دنیای استکبار مواجهه داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.