عزیزی: انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی اشتباه است/ پیش بینی لیگ سخت است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اینکه بخواهیم یک مربی موقت برای تیم ملی انتخاب کنیم و بعد به دنبال سرمربی بگردیم کار اشتباهی است.

عزیزی: انتخاب سرمربی موقت برای تیم ملی اشتباه است/ پیش بینی لیگ سخت استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم گرامیداشت اصحاب رسانه در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: اگر قرار است یک جانشین برای کی روش انتخاب شود باید یک مربی بزرگ باشد. من بعضی اوقات می‌شنوم که یک مربی موقت ایرانی بالا سر تیم بگذارند و به نظر من این موضوع خنده دار است. ما اگر می‌خواهیم جانشین کی روش را انتخاب کنیم و اگر نمی‌توانیم در حد او کسی را بیاوریم باید با فردی قرارداد ببندیم که یک درجه پایینتر از کی روش باشد نه اینکه یک مربی بیاوریم و به او بگوییم تو به شکل موقت اینجا باش تا شخص دیگری را بیاوریم. این کار‌ها بازی با افکار عمومی است و امیدوارم فدراسیون فوتبال هرچه سریعتر تصمیم گیری کند و اگر قرار است یک مربی خارجی بیاورند خوبش را انتخاب کنند. اگر قصد دارند سرمربی ایرانی انتخاب کنند من فکر می‌کنم گزینه‌های خوبی داریم. اما هر گزینه‌ی ایرانی به جای کی روش بیاید شدیدا دچار حاشیه خواهد شد.

الهلال در بازی مقابل استقلال روز خوبش نبود

او در مورد عملکرد خوب نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال ایران در بازی‌هایی آسیایی مقابل نماینده‌های عربستانی بازی خوبی به نمایش گذاشتند. به نظر من تیم الهلال در بازی مقابل استقلال روز خوبش نبود و تیم استقلال هم بهترین استفاده را از این فرصت انجام داد و بازی خوبی هم ارائه داد، به آن‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تیم الاهلی در اوایل بازی مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد، اما گل زودهنگام خلیل زاده برنامه ریزی تیم حریف را بهم ریخت و این باعث شد پرسپولیسی به خوبی بازی را ادراه کنند.

علیرضا منصوریان کارش را بلد است

او در مورد عملکرد خوب تیم ذوب آهن با علیرضا منصوریان گفت: علیرضا منصوریان کارش را بلد است. تفاوتی که ذوب آهن با ۲ تیم دیگرمان در آسیا دارد گروه ساده‌ای است که در آن قرار گرفته است و اصلا نمی‌توانید با گروه پرسپولیس استقلال آن را مقایسه کنید. در جام باشگاه‌های آسیا تیم‌های خوب کشور‌های مختلف حضور دارند و منصوریان نیز موفق شده است نتیجه بگیرد و امیدوارم به مرحله بعدی صعود کند. پرسپولیس و استقلال نیز کار سختی برای صعود خواهند داشت و یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌افتد این ۲ تیم به خاطر همگروهی با تیم‌های عربستانی نمی‌توانند در خانه بازی کنند. اگر می‌توانستیم بازی هایمان مقابل سعودی‌ها را در خانه انجام دهیم شانس بیشتری برای صعود داشتیم.

عزیزی در پاسخ به یان سوا خبرنگار " از ابومسلم چه خبر؟" گفت: چه خبر از راه آهن، چه خبر از پاس، چه خبر از صباباتری، چه خبر از پیام مشهد، چه خبر از نفت تهران، خبری نیست. از لیگ ۲ یک تیم خریدند و یک ابومسلم دیگر تشکیل دادند و آن تیم هم دوباره نابود شد. الان یک ابومسلم دیگر در شرف تشکیل است.

پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود کار سختی است

او درمورد پیش بینی اش از لیگ برتر فوتبال کشورمان که به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود گفت: پیش بینی اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود کار سختی است. تراکتورسازی و سپاهان هر ۲ تیم‌های خوبی هستند و استقلالی‌ها نیز می‌توانند با پیروزی مقابل سپاهان به کورس بازگردند. لیگ قشنگی شده است و ۴ تیم بالای جدول در حال جنگیدن با یکدیگر هستند. هر ۴ تیم روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و تیم پرسپولیس شانسش بیستر از ۳ تیم دیگر به نظر می‌رسد. جدول بازی‌های پیش روی تیم‌ها را که نگاه می‌کردم فکر می‌کنم تراکتورسازی بازی‌های راحت تری دارد و شانس خوبی بری قهرمان شدن دارد. پرسپولیس بازی‌های سختی به خصوص در ۳ هفته پایان یخواهد داشت، سپاهان و استقلال هم به همین شکل، اما بازهم مشخص نیست چه خواهد شد.

آب پرور از قدیمی‌های رسانه بود

عزیزی در مورد مراسم گرامیداشت اصحاب رسانه گفت: آب پرور از قدیمی‌های رسانه بود، زمانی که من فوتبال را در همین استادیوم شیرودی سال ۱۳۷۱ با فتح تهران آغاز کردم او جزو اصحاب رسانه بود و در کار خود نیز بسیار فعال بود. پسرش که با من تماس گرفت بر حسب وظیفه، چون کاری هم نداشتم و محبتی که بچه‌های رسانه با من دارند و با توجه به اینکه قرار شده بود یکسری پیشکسوت دیگر هم اینجا حضور داشته باشند و دور هم جمع شویم تا هم یادی از مرحوم آب پرور کنیم. اینکه همدیگر را می‌بیینیم زیباست.

ما همه با هم خوبیم و هیچکدام از همدیگر خوشمان نمی‌آید

او در پاسخ به این سوال که پیشکسوتان زمانی که همدیگر را می‌بینند با یکدیگر خوبند، اما وقتی از هم دور هستند اختلافاتی وجود دارد گفت: این جزو تکنیک‌های فردی فوتبالیست‌ها است. ما همه با هم خوبیم و هیچکدام از همدیگر خوشمان نمی‌آید.

عزیزی در پاسخ به این سوال که تکنیکی‌ترین پیشکسوت در این زمینه کیست گفت: زیاد داریم، باید یک مسابقه برنده باش یا عصر جدید برگزار کنیم تا هنرشان را نشان دهند و ما بتوانیم کشفشان کنیم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال از برنامه ستاره ساز شکایت کرده است گفت: این یک برنامه تلویزیونی است و اینکه فدراسیون شاکی است فکر می‌کنم منطقی نیست. این یک شوی تلویزیونی است که به شهر‌های مختلف می‌روند و استعداد‌های فوتبالی را کشف می‌کنند. من خودم هم در شهر یزد برای این برنامه حضور پیدا کردم. به عنوان مثال ما کسی را در بین این بچه‌ها پیدا کردیم از میبد یزد. او در حالت عادی شانسی برای دیده شدن ندارد، اما اینجا چنین شانسی به او رسید و تا ۴۰ نفر هم بالا آمد و بعد خط خورد. من فکر نمی‌کنم خود تاج که من شخصا به او در چنین مسائلی اعتقاد دارم مخالف این موضوع باشد.

عزیزی ادامه داد: همیشه افرادی هستند که با وجود اینکه خیلی با هم رفیق هستیم، اما با همه چیز مخالف هستند. به مانند آن شخصیت کارتون گالیور و آن جمله معروف "من می‌دونم".


بیشتر بخوانید:

شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا

پیام تبریک شیخ سلمان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران

تاج، نایب رئیس ارشد AFC شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.