اختصاص درآمد سه روز شهرزیر زمینی نوش آباد برای کمک به سیل زدگان

شهردار نوش آباد از اختصاص درآمد حاصل از بلیط فروشی مکان‌های تاریخی این شهر برای کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود اشرفی شهردار نوش آباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر نوش آباد، درآمد بلیت فروشی مجموعه باستانی شهر زیرزمینی و سایر مکان‌های دیدنی نوش آباد طی سه روز آخر هفته جاری برای کمک به سیل زدگان اختصاص خواهد یافت.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغ دار افزود: به استناد تعالیم دینی و ملی و این فرهنگ انسان دوستانه، کهذحد و مرز نمی‌شناسد همیشه باید در کنار همنوعان خود باشیم.

به گفته وی، افزون بر این کمک از آغاز کمک رسانی به سیل زدگان کشور، کمک‌های غیرنقدی شهروندان نوش آبادی نیز توسط پایگاه‌های بسیج و هلال احمر جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال شده است.

شهردار نوش آباد گفت: مجموعه باستانی شهر زیر زمینی نوش آباد به عنوان بزرگترین معماری دستکند جهان، که پیشینه آن به دوره ساسانی برمی‌گردد و در سال ۱۳۸۵ به شماره ۱۵۸۱۶ در فهرست آثار ملی ثبت شد همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

شایان ذکر است:۱۶۵ هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی از آثار تاریخی نوش آباد دیدن کردند.


انتهای پیام/م

 

اختصاص درآمد حاصل از بلیط فروشی شهر زیرزمینی نوش آباد به مناطق سیل زده

برچسب ها: شهرداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.