فوت ۷ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با چند خودرو در آزادراه تهران- ساوه+ عکس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از مرگ ۶ نفر در حادثه تصادف در آزادراه تهران_ ساوه خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: امروز در غرب استان تهران در کیلومتر ۳۰ آزاد راه ساوه به تهران یک دستگاه اتوبوس با چند دستگاه خودرو برخورد کرد.

سرهنگ نادر رحمانی گفت: حوالی ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه پنجشنبه در کیلومتر ۳۰ محور ساوه تهران یک دستگاه اتوبوس بنز ۳۰۲ با یک دستگاه پژو ۴٠۵ و پس از آن با دو دستگاه پراید، یک دستگاه رانا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر برخورد کرد.

وی افزود: در پی این حادثه دو تن در پژو ۴۰۵ اول و پنج تن در پژو ۴۰۵ دوم کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور سرویس مدرسه فوتبال بوده که با ۴۰ مسافر از رباط کریم به امیرآباد در حال حرکت بود افزود: پس از تصادف تمامی سرنشینان اتوبوس برابر گزارشات اولیه از اتوبوس تخلیه می‌شوند و همزمان پژو ۴۰۵ دوم آتش گرفته و اتوبوس نیز متعاقبا آتش می‌گیرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در این حادثه ۱۴ تن نیز مجروح می‌شوند که ۴ تن در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، امدادو نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۸
سلام اتوبان تهران ساوه بعلت نبود نظارت ماموران راهنمایی ورانندگی وسرعت بالا وسایل نقلیه بسیار بعد رانندگی میکنن وعدم وجود کم دوربین کنترل سرعت باعث به وجود امدن تصادف میشود من خودم در مسیر پرند به تهران رانندگی میکنم وتوبه کردم در اتوبان ساوه بروم
آخرین اخبار