مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان:

خانواده‌های سیل‌زده کمیته امداد خوزستان کمک هزینه دریافت می‌کنند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان گفت: هزینه بازسازی و خرید لوازم منزل ۱۰ هزار خانواده تحت پوشش سیل زده پس از خروج از شرایط بحرانی پرداخت خواهد شد.

خانواده‌های سیل‌زده کمیته امداد خوزستان کمک هزینه دریافت می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از خانواده‌ای متأثر از سیل اخیر از مددجویان کمیته امداد استان خوزستان محسوب می‌شوند؛ متأسفانه تعدادی از این افراد در محاصره سیل قرار گرفته، خانه‌های خود را از دست داده و یا حکم تخلیه منازلشان صادر شده است. کمیته امداد استان تلاش می‌کند تا آموزش‌های تخصصی را به این افراد بدهد و در صورت نیاز نیز همکاری لازم را برای اسکان سیل زدگان در کمپ‌های موجود انجام دهد.

موصلی افزود: خوشبختانه در طی دو سال گذشته کل خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان بیمه شده‌اند و این بیمه شامل لوازم منزل این افراد نیز می‌شود؛ پس از رفع خطرات موجود بازرسی‌های لازم را در راستای تأمین اقلام و لوازم منزل افراد تحت پوشش انجام خواهد شد.

۵۰ میلیون تومان بدون سود جهت اشتغال سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد تخصیص می‌یابد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان تصریح کرد: متوسط یک میلیون تومان در این مدت زمان بحرانی به افراد تحت پوشش سیل زده پرداخت شده و در همین راستا بحث بخشودگی مدت دار وام‌های اشتغال این افراد نیز در دستور کار قرار دارد. به دنبال این هستیم تا پس از خروج از شرایط بحرانی وام‌های بیست تا ۵۰ میلیون تومانی بدون سود به منظور ایجاد اشتغال این افراد در اختیارشان قرار دهیم.

موصلی اظهار کرد: کمیته امداد همه هزینه‌های مربوط به تعمیر و بازسازی منازل سیل زده را پرداخت خواهد کرد؛ در صورت اینکه افراد تحت پوشش این نهاد که متأثر از سیل هستند افزایش یابد؛ باز هم خدمات جدیدی به این افراد داده خواهد شد.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمیته امداد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.