انقلابیون بحرین اقدام خصمانه آمریکا در قبال سپاه را محکوم کرد

انقلابیون بحرین در بیانیه‌ای اقدام وقیحانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

انقلابیون بحرین اقدام خصمانه آمریکا در قبال سپاه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انقلابیون بحرین در بیانیه‌ای، اقدام وقیحانه آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این تصمیم گیری‌ها خللی در عزم و اراده محور مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

متن کامل بیانیه:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‏ءٍ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لا تُظْلَمُونَ. صدق الله العلی العظیم (ترجمه: هر نیرویی دارید، برای مقابله با آن‌ها [ دشمنان، آماده سازید! و [همچنین]اسب‌های ورزیده [برای میدان نبرد]، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و [همچنین]گروه دیگری غیر از این‌ها را که شما نمی‌شناسید و خدا آن‌ها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا [و تقویت بنیه دفاعی اسلام]انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود و به شما ستم نخواهد شد!) «آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال»

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین، قلمداد نمودن و درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی را به شدت محکوم می‌کند و این تصمیم را در راستای حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا که در بیشتر کشور‌های جهان پراکنده شده اند می‌داند.

همچنین تصمیم گیری‌های تروریستی و احمقانه دیگر آنان درباره قدس شریف و بلندی‌های جولان اشغال شده سوریه را محکوم می‌نماییم. این تصمیم گیری ها، هیچ گاه خللی در عزم و اراده محور مقاومت و گروه‌های آن که مدت‌های زیادی را صرف ریشه کن نمودن تروریسم آمریکایی، صهیونیستی و رژیم‌ها و سازمان‌های قبیله‌ای و مرتجع در ریاض، بحرین و امارات کرده‌اند، ایجاد نخواهد کرد.

تلاش‌های ناکام رئیس جمهور احمق آمریکا (دونالد ترامپ) و دولتمردان و سیاستمداران تروریست کاخ سفید در قرار دادن نام جنبش‌های مقاومت اسلامی در لبنان، فلسطین، بحرین، یمن و عراق و آخرین آن درباره ارتش نظامی و اعتقادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی، دلیل روشن و آشکاری است بر این نکته که این محور مقاومت، برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های کشور‌های بزرگ جهانی در سرزمین‌های اسلامی و خاورمیانه را ناکام گذاشته و دسیسه چینی آن‌ها در تقسیم و تجزیه کشور‌های اسلامی و راس آن ایران اسلامی را متوقف ساخته است و پروژه خطرناک خاورمیانه بزرگ را در تجزیه و تقسیم کشور‌های منطقه که در راستای قرارداد ننگین (سایکس پیکو) می‌باشد را با شکست مواجه کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزیی از ساختار نظام سیاسی برپاشده در جمهوری اسلامی ایران و نماد امنیت ملی آن بوده است و از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تاسیس گردید و مشروعیت آن برگرفته از اراده و رای مردم ایران است. از دیگر اهداف تاسیس این نهاد حمایت و پشتیبانی از پیروزی‌های انقلاب و دفاع از دستاورد‌های آن است.

قرارگرفتن این سپاه اعتقادی در فهرست سازمان‌های تروریستی، مانند قرار دادن نام دولتی در لیست تروریسم است که سابقه تاریخی بسیاری را در تمرکز نمودن تلاش‌های خود برای مبارزه با این مقوله شوم داشته است. این اقدام به مثابه چشم پوشی و کور بودن در برابر دشمنی‌های آشکار و وحشیانه رژیم آل سعود در به خاک وخون کشیدن مردم بی دفاع یمن و به دور از هرگونه پایبندی به مبانی انسانی و اخلاقی خواهد بود.

دشمنی‌های آمریکایی، صهیونیستی بر ضد انقلاب اسلامی، بیش از چهل سال است ادامه دارد. دشمنی امروز آنان در تروریست خواندن سپاه و قراردادن نام آن در فهرست سازمان‌های تروریستی تجلی پیدا کرده است، چراکه این سپاه قدرتمند، توطئه‌های شیطان بزرگ آمریکا را در هدف قرار دادن انقلاب اسلامی ناکام گذاشته و نیرو‌های سپاه، ارتش و بسیج و سایر نیرو‌های مردمی دیگر در آن مناطق این اقدامات جدایی طلبانه را خاموش نموده اند. این نیروی قدرتمند بوده که سهم خواهی‌ها و پروژه خاور میانه جدید و در پی آن سیاست‌های دیکته شده صهیونیست‌ها، بر جهانیان و کشور‌های اسلامی و عربی را با شکست مواجه کرده است.

همچنین نیرو‌های سپاه پاسداران با هوشیاری و رشادت هرچه تمام‌تر، توطئه‌های بی شمار فروپاشی نظام مردمی در ایران را ... که ریشه و مسبب اصلی آن‌ها آمریکا بوده، همواره خنثی کرده است.

سپاه پاسداران، به مثابه نیروی واکش سریعی است که دسیسه‌های دست نشاندگان استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی از جمله گروهک منافقین و نماد‌های تروریستی دیگری که می‌خواهند نظام مردمی آن را متزلزل نمایند را ناکام می‌گذارد.

پس ازآنکه نقش سازنده و اساسی سپاه پاسداران در نابودی بزرگترین خطر تروریستی جهان (داعش) که اتفاقا مورد حمایت آمریکا نیز بوده، برهمگان مشخص شد، از جانب آن‌ها مورد هدف قرار گرفت. این درحالی است که سپاه همواره به تثبیت ارکان نظام جمهوری اسلامی و حامیان آن تا به امروز مبادرت کرده است و به نیرویی قدرتمند و قوی برای حفظ و صیانت و پاسداری از ارکان نظام جهوری اسلامی ایران و ملت‌های مظلوم و بی دفاع در جهان تبدیل شده است.

پس از تاسیس نیروی قدس سپاه (گردان‌های قدس) و فرماندهی شجاعانه سرلشگر پاسدارحاج قاسم سلیمانی، این نیرو‌ها به حمایت از جبهه مقاومت و گروه‌های مقاومت اسلامی در برخی از کشور‌های اسلامی منطقه از جمله عراق، لبنان، فلسطین و سایر نهضت‌های آزادی بخش در جهان اسلام و عرب پرداخته اند. به تبع آن، این نیروی قدرتمند توانسته است همراه با این گروه‌های مقاومت، تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و کشور‌های غربی و سازمان‌های قبیله ای، دیکتاتوری و مرتجع آنان در منطقه خاور میانه را از سال‌های قبل تاکنون به شکست کشانده است. این نیروی قدرتمند همواره در کنار گروه‌های مقاومت در کشور‌های عراق و نظام سوریه و جنبش مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) و گروه‌های آزادی بخش فلسطینی ایستاده و توطئه چینی‌های شرارت آمیز دشمنان در تکه تکه کردن کشور‌های اسلامی به دولت‌های خود مختار و جدایی طلب را خنثی کرده است.

در پایان تاکید می‌شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های قدس سپاه، تمامی تلاش‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و هم پیمانان و مزدوران مرتجع و دیکتاتور کشور‌های حوزه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی داعش و تکفیری‌های دیگر را در به ثمر نشاندن خیانت معامله قرن، ناکام گذاشته و در کنار گروه‌های جبهه مقاومت و ملت‌های مظلوم و مستضعف منطقه ایستاده است. این اقدام و موضع گیری عاجزانه و زبون آن‌ها در واقع گرفتن انتقام از سپاه در ناکام گذاردن شرارت‌های آمریکایی و صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه می‌باشد.

به راستی سپاه پاسداران خاری است در چشمان آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های دیکتاتوری کثیف و مرتجع آنان در منطقه خلیج فارس که مشروعیت غیر قانونی خود را در حمایت از این تصمیم ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی می‌یابند. جای تعجب و شگفتی ندارد که رژیم صهیونیستی و رژیم اشغالگر و جنگ طلب بحرین و به تبع آن‌ها رژیم‌های آل سعود و امارات اولین کسانی باشند که این تصمیم خصمانه را تایید کنند و ذوق زده شوند. چراکه این رژیم‌های مرتجع اجراکننده سیاست‌ها و دستورات آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

جنبش یاران جوانان ۱۴ فوریه، خود، مردم مظلوم بحرین و نیرو‌های انقلابی مبارز و مجاهد و سایر جنبش‌های آزادی بخش ملی بحرین را حامی و پشتیبان سپاه پاسدران می‌داند و در کنار آن‌ها خواهد ایستاد و باردیگر تاکید می‌کند ملت آزاده بحرین و نخبگان آن با تمامی امکانات سیاسی و اجتماعی خود در کنار آرمان فلسطین و جبهه مقاومت ایستاده است. دولت آمریکا هرگز نخواهد توانست با اجرای سیاست‌های احمقانه و ابلهانه خود واقعیت‌های موجود را تغییر دهد و تمامی ملت‌های اسلامی، همراه و همگام با محور مقاومت و دژ مستحکم آن که هم اکنون در جمهوری اسلامی ایران متجلی گشته است، به مبارزه ادامه خواهند داد و تصمیم اخیر دولت آمریکا درباره سپاه پاسداران، چیزی جز تقویت مقاومت، صلابت و همراهی بیشتر مبارزان را به همراه نخواهد داشت. تمامی ما همراه با جبهه مقاومت اسلامی در برابر محور و جبهه شرارت آمریکایی، صهیونیستی و ارتجاع منطقه‌ای آنان با اقتدار هرچه تمام‌تر خواهیم ایستاد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار