سه واحد راکد تولید در میاندوآب احیا می‌شود

فرماندار میاندوآب گفت:سه واحد راکد تولید در میاندوآب احیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در نخستین جلسه شورای اداری میاندوآب در سال ۹۸ که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: سه واحد راکد تولیدی در شهرک صنعتی توسط سه نفر از سرمایه گذاران میاندوآبی خریداری شده اند و با شناختی که از این افراد داریم اطمینان داریم در کمترین زمان دوباره چرخ این واحد‌ها بکار خواهد افتاد.
 
قهرمانی گفت: جاده میاندوآب-فسندوز در سال گذشته ۳ میلیارد تومان اعتبار داشته است که فقط ۷۰۰ میلیون تخصیص یافته است که فقط مطالبات پیمانکار است و به دلیل عدم عمل به تعهدات باید پیمانکار خلع ید می‌شد که نشده است، این کم کاری‌های اداره راه و شهرسازی مربوط به زمان مدیرکل فعلی نیست و این روند از قبل هم ادامه داشته است.
 
فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه تازه متوجه شده است استاندار آذربایجان غربی برای مبارزه با فساد چه فشار‌هایی را تحمل می‌کرده است گفت: در این شهرستان تا می‌خواهیم با کسی برخورد کنیم از چندین جا به ما فشار می‌آورند که فلان کس وابسته به فلان حزب و شخص و ارگان است این مشکلات در شهرستان هم وجود دارد، ولی با استاندار عهد بسته ایم که روند فساد ستیزی شما را دنبال خواهیم کرد.
 
قهرمانی گفت: اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای ۴ سال پیش با پول پروژه دیگری جاده چهاربرج-قیپچاق را با عنوان احداث جاده تخریب کرده اند و بدون انجام کار رها کرده اند و بنده از زمانی که آمده ام بدون اعتبار و با کمک خیرین و راهداران شهرستان این جاده را کمی رگلاژ و تسطیح کرده ایم، ولی همچنان این جاده برای تکمیل منتظر تخصیص اعتبار است.
 
وی مشکل دیگر شهر را عدم وجود فاضلاب در ساحل راست زرینه رود عنوان کرد و گفت:علاوه بر منطقه‌ی مسکونی ساحل راست زرینه رود که از نبود فاضلاب شهری رنج می‌برند، مساکن مهری احداث شده است و فاضلاب این خانه‌ها به جوب‌ها رها شده است و این مشکل بزرگی برای شهر محسوب می‌شد که با کمک حضرتی پر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تخصیص اعتبار کمی از بار این مشکلات کمتر شد، ولی همچنان فاضلاب یکی از معضلات اصلی میاندوآب است.

امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه صحبت‌های خود را با تعریف از استاندار آذربایجانغربی آغاز کرد و وی را خوشتیپ‌ترین استاندار کشور نامید و گفت: میاندوآب با ۸۵۰ شهید ۱۵۳۰ جانباز و ۱۸۰ آزاده، دژ مستحکم شیعه بوده است و بعد از دوران دفاع مقدس هم شاهد جنگ بوده است، در حکومت طاغوت هم برای عمران و آبادانی کار انجام می‌شد و صرفا ما برای اینکار‌ها انقلاب نکرده ایم و باید در کنار این‌ها به معنویات خودمان و مردم توجه بیشتری داشته باشیم.
 
حجت الاسلام حسن زاده گفت: امیدواریم با کمک مسئولین استانی و کشوری فرهنگ عمومی جامعه و خودمان را دینی و اسلامی‌تر کنیم و برای دین مردم هم تلاش کنیم، در این ایامی که کشور ما درگیر سیل بود خیلی‌ها از زیر لحاف با گوشی‌های خود علیه دولت و نظام نوشتند و جوسازی کردند، اما تمام مسئولان دولتی و نظامی حتی مردم در میدان بودند و خالصانه کار کردند.
 
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه از زمان حضور فرماندار جدید در میاندوآب اتحاد میان مسئولان شهرستان بیشتر شده است، گفت:میاندوآب ۴۰ سال برای انقلاب زحمت کشیده است و از مسئولین استان می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.
 
وی ادامه داد: من از نزدیک دیده ام مردم روستای نوروزلو آب شرب ندارند و باید برای اهالی این منطقه فکر اساسی اندیشیده شود و خواسته بعدی ما هم این است که یک زمین برای ساخت مسجد راه کربلا در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم با کمک نیرو‌های سپاه و خیران یک مسجد برای زائران اباعبدااله با توجه به موقعیت جغرافیایی میاندوآب، بسازیم.
 
انتهای پیام/م
 

سفر استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.