نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ترامپ بار دیگر احمق بودن خود را ثابت کرد / همه باید برای رونق تولید وارد میدان شوند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده بی فکری سیاستمداران این کشور است.

ترامپ بار دیگر احمق بودن خود را ثابت کرد / همه باید برای رونق تولید وارد میدان شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا نه تنها بعاعث تضعیف سپاه نمی‌شود، بلکه توان این نهاد انقلابی را افزایش خواهد داد.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا با این اقدام بار دیگر احمق بودن خود را ثابت کرد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که نیرو‌های مسلح آن در برابر قرآن رژه می‌روند.

وی ابراز داشت: همه ملت ایران اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برخواسته از تفکر انقلابی است حمایت می‌کند و همه در کنار هم اعلام می‌داریم که همه ما سپاهی هستیم.

حجت الاسلام قریشی در ادامه گفت: مردم و مسئولین برای تحقق رونق تولید باید وارد میدان بشوند و با تلاش و مدیریت جهادی نقش خود را به خوبی اجرا کنند تا در برابر دشمنان به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به لزوم رونق هر چه بیشتر تولید کشاورزی در آذربایجان غربی افزود: ضروری است که با رونق کشاورزی، محصولات مازاد تولید شده در استان صادر شده و از تضییع آن‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

 

خطبه های نماز جمعه ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.