مدیرکل آموزش و پروش گلستان خبرداد:

بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا از فردا ۲۴ فروردین

مدیرکل آموزش و پروش گلستان از بازگشایی مدارس سیل زده گمیشان و آق قلا از فردا (شنبه ۲۴ فروردین) خبرداد.

بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا از فردابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احسان گوهری راد، بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مدارس و دانشگاه های مناطق سیل زده گلستان که به علت سیل تعطیل شده بود از فردا (۲۴ فروردین) بازگشایی می شود.

وی افزود: برخی از مدارسی که شرایط حضور دانش آموزان در آنجا وجود ندارد را به شیفت‌های مخالف مدارس با شرایط مناسب تغییر دادیم.

گوهری راد ادامه داد: در شهرستان آق قلا دانش آموزان مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه (س)به مدرسه سمیه، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

وی گفت: در شهرستان گمیشان هم مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی (ره) به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا، ترکمن سیمین شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربیتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه نفس و مدارس آرخ و بقیه هم در مکان خود دایر هستند.

گوهری راد همچنین از ارگان‌های دخیل در امداد سیل زدگان خواست تا هر چه سریع‌تر محل‌های اسکانی برای افرادی که در مدارس هستند را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا از فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.