جنگ کی‌روش و علیپور برای کسب آقای گلی لیگ هجدهم

مهاجمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس نامزد‌های اصلی کسب عنوان آقای گلی لیگ هجدهم هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و پدیده مشهد برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

یکی دیگر از عناوین مهم فصل، عنوان آقای گلی مسابقات لیگ است که سال گذشته به علی علیپور رسید. مهاجم مازندرانی سرخپوشان امیدوار است تا در لیگ هجدهم نیز این عنوان را کسب کند.

کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان هم تاکنون ۱۲ گل زده و امیدوار است تا با سبقت گرفتن از علیپور آقای گل هجدهمین دوره لیگ شود. او مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم موفق به گلزنی نشد.

در رده دوم آقای گل‌های لیگ هم استوکس و امین قاسمی نژاد از تراکتور و پدیده مشهد قرار دارند. مهاجم ایرلندی تراکتور در هفته بیست و پنجم گلزنی نکرد، اما قاسمی نژاد مقابل نفت مسجد سلیمان موفق به دبل شد.

تنها ۱۰ گله جدول آقای گل‌ها لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان است که عملکرد خوبی تاکنون داشته است. با بررسی نفرات فوق، حضور خارجی‌ها بسیار پر رنگ بوده و نشان می‌دهد تیم‌ها تا حدودی بازیکنان موفقی را خریداری کرده اند.


بیشتر بخوانید:

حضور کامیابی نیا در تمرینات گروهی سرخپوشان

نعمتی، بهترین بازیکن/ پرسپولیس و تارتار، برترین تیم و سرمربی

نگاهی به تاریخچه دیدار‌های پرسپولیس و الاهلی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار