قلعه نویی: مسئول باخت مقابل استقلال من هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از طرفداران خوب سپاهان معذرت‌خواهی می‌کنم، مسئول این باخت من هستم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: در ابتدا از طرفداران خوب سپاهان معذرت‌خواهی می‌کنم و مسئولیت این باخت بر عهده من است. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند، اما در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد. اگر خوب بازی کنیم و از موقعیت‌ها استفاده نکنیم تنبیه می‌شویم. فکر می‌کنم توقف ۷ دقیقه‌ای شیرازه تیم ما به هم ریخت. جای تعجب دارد که تیم خوب کار کرد و تماشاچی زیادی به ورزشگاه آمد، اما یک شی به زمین پرتاب شد که ۷ دقیقه بازی را نگه داشتند و از آن دقیقه به بعد تیم ما تمرکز لازم را نداشت.

او ادامه داد: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و به بازیکنان خودم هم خدا قوت می‌گویم. فوتبال خوبی ارائه کردند و باز هم می‌گویم فوتبال چیزی به نام عدالت نمی‌شناسد. با وجود اینکه فوتبال خوبی بازی کردیم و تا دقیقه ۸۰ همه چیز در اختیار ما بود، اما بازی را باختیم و مبارک استقلالی‌ها باشد.

ایرادی وجود دارد به قلعه نویی بر می‌گردد

سرمربی سپاهان درباره اینکه از تعویض‌هایش راضی بود یا خیر، گفت:‌ ما یک هافبک بیرون آوردیم و یک مهاجم اضافه کردیم. ما به دنبال این بودیم سه امتیاز را بگیرم و بعد از فرصتی که شهباززاده از دست داد کومان هم موقعیت داشت که تبدیل به گل نشد. آن ۸ دقیقه پایان بازی تمرکز ما را به هم زد و روی یک اشتباه و در حالی که بازیکن ما باید توپ را به جلو هدایت می‌کرد به حریف پاس زد و گل را دریافت کردیم. من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و اگر ایرادی هم وجود دارد به امیر قلعه‌نویی برمی‌گردد و مسئولیت باخت با من است و به شخص دیگری این شکست مربوط نیست.

او در باره دلیل حضور قربانی در زمین و تعویض محمدی گفت: بازیکن ما مصدوم شد که قربانی را آوردیم و مهرداد محمدی نیمه دوم افت کرده بود و از آن جناح داشتیم لطمه می‌خوردیم و چون یک کارت زرد داشت نمی‌خواستیم ۱۰ نفره شویم.

ما برخلاف لیاقتمان باختیم

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه چه اتفاقاتی برای این تیم رخ می‌دهد، بیان کرد: از الان فقط فکر و ذکر ما بازی با سایپا است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم این باخت پایان زندگی نیست، چون تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند.

او درباره اینکه اعتراض‌های شفر به داوری در عملکرد داور بازی تاثیرگذار بود، اظهار کرد: نه داوری امروز عالی بود و فکر می‌کنم زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران ما طی ۴۰ سال اخیر است. او به بازی سرعت داد و من از او تشکر می‌کنم اگر هم امروز باختیم به امیر قلعه‌نویی و ایرادات من بوده است.

فقط قلعه نویی دلیل نتیجه نگرفتن تیم است

قلعه نویی درباره دومین باخت سپاهان در نیم‌فصل دوم و دلیل نتیجه نگرفتن این تیم طی هفته‌های اخیر گفت: دلیلش فقط قلعه‌نویی است. به هر حال بعد از بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که تا خواستیم برگردیم مجدداً اتفاقات بازی با تراکتورسازی رقم خورد یکسری بازیکنان ما هم ظرفیت روانی‌شان تا حدودی است که بعضی اتفاقات روی‌شان اثر می‌گذارد. ما ایجاد موقعیت‌های خوبی داریم، اما نمی‌دانم توپ‌هایمان چرا داخل دروازه نمی‌رود. تا دقیقه ۸۰ استقلال حتی نزدیک دروازه ما هم نیامد و نمی‌دانم چرا در آن ۱۰ دقیقه تمرکز تیم ما به هم ریخت که تکرار می‌کنم باز هم مقصر من هستم ما فردا برای بازی با سایپا ریکاوری می‌کنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: جوی راه انداختند و تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند، فرهنگ سپاهان فرهنگ پهلوانی است که دو خصلت دارد تماشاگران انرژی‌شان را برای تشویق تیم خودشان و احترام به حریف می‌گذارند نمی‌دانم آن نارنجک از کجا آمد هواداران نباید این کار‌ها را بکنند. البته این‌ها بهانه است ما لیاقت داشتیم بازی را ببریم، اما هیچکس از جمله تماشاگران و بازیکنان به غیر از من مقصر نیستند.


بیشتر بخوانید: سپاهان صفر - استقلال یک/ آبی‌ها دوباره مدعی شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار