رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد آزمون‌های این مرکز به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

جعفر رحمانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با بیان اینکه در سطح استان آذربایجان غربی در چهار مرکز ارومیه، بوکان، میاندوآب و مهاباد آزمون آنلاین برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد آزمون‌های این مرکز به صورت آنلاین برگزار می‌شود و در سال گذشته، از ۲٦۰۰ نفر از داوطلبان این مرکز، به صورت آنلاین آزمون دریافت شده است.

وی افزود: آزمون‌های کتبی یک روز در ماه برگزار می‌شود، ولی آزمون آنلاین سه روز در هفته برگزار می‌گردد و این مورد اهمیت برگزاری آنلاین آزمون‌ها را بالا برده و سبب تسریع روند اخذ گواهینامه، خصوصاً برای داوطلبان دریافت مدرک دیپلم، شده است.

رحمانی افزایش سرعت و دقت برگزاری آزمون‌ها را، از مزایای دیگر برگزاری به شیوه‌ی آنلاین عنوان کرد و تصریح کرد: برای برگزاری این نوع آزمون‌ها، شاخص‌هایی همچون سیستم، میز و صندلی مخصوص، اینترنت ۲٤ ساعته و دستگاه ذخیره سازی برق لازم است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در ادامه با یادآوری اینکه صدور کارت هوشمند مهارت برای داوطلبان، جزو خدمات متعهدی مراکز نیست و صدور آن به صورت خدمات اضافه بر سازمان انجام می‌پذیرد، صدور این نوع کارت‌ها را به دلیل داشتن تراشه الکترونیکی، هزینه بردار دانست و بر معتبر بودن گواهینامه‌های معمولی، تاکید کرد.

جعفر رحمانی در پایان تعداد کارت‌های هوشمند صادر شده توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بوکان در سال ۹۷ را ۱۲۰۰ عدد عنوان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته در این مرکز ٤۳۱۰ مدرک قبولی برای داوطلبان صادر شده است.
 
انتهای پیام/م
 

ارائه آموزش آنلاین در مراکز فنی و حرفه ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.