سپاه دارای کارنامه‌ای روشن در حفاظت از آرمان‌های انقلاب است

امام جمعه شهرکرد گفت: سپاه یک نیروی مردمی با کارنامه‌ای روشن در حفاظت و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ فروردین ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با محکوم کردن اقدام آمریکا در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی گفت: سپاه یک نیروی نظامی و مردمی با کارنامه‌ای روشن در حفاظت و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا در جهان محکوم است، افزود: آمریکا در حالی سپاه را تروریست می‎نامد که خود، تروریست و اصلی‎ترین حامی تروریست‌ها در جهان محسوب می‎شود.

نکونام با تأکید بر اینکه تعرض دشمن به سپاه، تعرض به تمام کشور است اضافه کرد: سپاه دارای وظیفه‎ای مشخص در نظام اسلامی است که توطئه‌های دشمن را خثنی و ناکام می‌کند.

وی با اشاره به حضور اثرگذار سپاه در تمامی عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس اظهار داشت: سپاه در مقابله با جنگ نرم، رویارویی با فتنه ۸۸، خنثی کردن تهاجم فرهنگی، کشف و نابودی تفکر تجزیه کشور، آمادگی موشکی دربرابر کشور‌های متخاصم و عملکرد موفق در زمینه نفتی و اقتصادی هم آمریکا را با شکست و پرداخت هزینه‌های بالا در منطقه مواجه کرد.

امام جمعه شهرکرد با یادآوری نقش اثرگذار سپاه قدس در تثبیت شرایط منطقه گفت: گروه تروریستی داعش با نقش موثر سپاه از بین رفت.

نکونام ادامه داد: سپاه در بحران سیل اخیر نیز در کنار مردم، در حال خدمت رسانی می‎باشد و دلیل غرض ورزی و بدخواهی استکبار نسبت به این نهاد انقلابی، همین اقدامات و برنامه‌های موثراست.

وی تأکید کرد: از آنجا که سپاه برگرفته از رهبری سراسر حکمت و تدبیر امام راحل (ره) است، عقده گشایی سردمداران آمریکا از سپاه همچنان ادامه دارد.

نکونام همچنین با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی افزود: مدیریت و رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، ارتشی مکتبی، اهل علم، متخصص، مؤمن، راست‌قامت و بافضیلت برای کشور ساخت.

وی افزود: از این جهات، هیچ ارتشی در دنیا را نمی‎توان با ارتش جمهوری اسلامی ایران مقایسه کرد.

نکونام با اشاره به بارندگی‌های اخیر هم گفت: به شکرانه این نعمت الهی، باید به آسیب دیدگان در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان و همچنین سیل زدگان هم استانی خودمان کمک کنیم.

وی از مسئولان نیز خواست با توجه به آبیاری تالاب گاوخونی، با مدیریت صحیح، از خروج غیرضروری آب از سد زاینده رود جلوگیری کنند تا منطقه در ماه‌های بعد، دچار مشکل کم آبی نشود.

گفتنی است: نمازگزاران جمعه این هفته در شهرکرد و دیگر نقاط چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و با برپایی تظاهراتی، اقدام رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم کردند.

این تظاهرات در شهرکرد مرکز استان از مصلای امام خمینی (ره) تا میدان دانش برگزار شد.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: شهرکرد ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.