عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی بانوان در قطر تمام تلاشش را تا آخرین لحظات کرد اما صعود به المپیک سختی های خودش را برای ما داشت.

عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

حسین عبدی مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با علت ناکامی تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای صعود به المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: نوع بازی فوتبالیست های خانم ما در قطر رضایت بخش بود اما اگر صعود به المپیک را نتیجه کار قرار دهیم باید بگویم که، در این مسئله ضعف داشتیم.

صعود به المپیک از قاره آسیا برای تیم های در حال رشدی مانند ایران، میانمار و هند کار دشواری است، چون تنها 2 تیم از قاره آسیا به المپیک 2020 توکیو می توانند صعود کنند و تیم های دیگر آسیا با وجود قدرت های بزرگ فوتبال بانوان این قاره مانند ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و شمالی پشت در های بسته می مانند.

برگزار کننده های دور دوم مقدماتی انتخابی المپیک 2020 توکیو هم می گفتند که تیم ایران در گروه سختی قرار دارد.

چین تایپه از اشتباهات فردی بازیکنان ما استفاده کرد

وی ادامه داد: بانوان ما در بازی مقابل چین تایپه اشتباهات فردی تاثیر گذاری داشتند اما خوبی بازیکنان ما این بود که تا لحظه آخر انسجامشان را حفظ کردند و فکرشان روی برد و صعود به المپیک بود.

گاهی اوقات یک اشتباه در فوتبال می تواند آخرین اشتباهی باشد که شما انجام می دهید. بانوان ما این طور نبود که فقط بروند به این مسابقات و جلوی تیم ها دفاع کنند بلکه آن ها بازی تاثیرگذاری داشتند.

بانوان ما خیلی باغیرت هستند

عبدی افزود: دختران ما با پوشش اسلامی در گرمای شدید و باران در زمین فوتبال بازی می کنند اما بانوان دیگر در تیم های فوتبال سایر کشور ها وضعیت پوششی دختران ما را ندارند و اینجا است که باید بگوییم دختران ما خیلی با غیرت هستند.

وی تصریح کرد: لیگ فوتبال بانوان سایر کشور ها قوی تر و منسجم تر از ایران است و در برخی از تیم های لیگ برتری ایران دیده می شود که بانوان ما هر روز تمرین فوتبال ندارند، حمایت های مالی در بخش فوتبال بانوان توسط تیم های لیگ کشور کم است.

نباید برد و باخت را برای شروع کار ملاک قرار دهیم چون راه هنوز ادامه دارد، ما باید از تجربیاتمان به نحو احسن استفاده کنیم.

عبدی در پایان در ارتباط با ادامه کار مریم آزمون در تیم ملی بانوان اظهار داشت: اینکه مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به کارش ادامه دهد یا نه، مسئله ای است که کمیته فنی باید راجب آن تصمیم بگیرد.


بیشتر بخوانید:

سپاهان صفر - استقلال یک/ آبی‌ها دوباره مدعی شدند

پشت شادی بعد از گل استقلالی‌ها چه بود؟


انتهای پیام/

 

فوتبالیت های ایران با غیرت بازی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار