حذف تکالیف غیر ضروری پایه دوازدهم

مدیر آموزش و پرورش باغملک از برگزاری جلسه مدیران مدارس برای حذف تکالیف غیر ضروری پایه دوازدهم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مختار نیک مقام،مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت:جلسه مدیران مدارس متوسطه دوم برای حذف تکالیف غیر ضروری پایه دوازدهم برگزار شد.

وی افزود: در بازدید‌هایی که اخیر از مدارس بعضی دانش آموزان از حجم زیاد تکالیف بعضی دبیران گلایمند بودند که به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون‌های پایانی و همچنین فرصت کم دانش آموزان پایه دوازدهم برای جمع بندی آماده سازی کنکور، این نوع تکالیف ضرورتی ندارد و مدیران نسبت به حذف و ایجاد فرصت مطالعاتی برای دانش آموزان اقدام کنند.

نیک مقام بیان داشت: مدیران مدارس متوسطه دوم می‌توانند به جای تکالیف حجمی وقت گیر برای دانش آموزان بر شبیه سازی آزمون‌های پایانی و اجرای برنامه آزمون‌های پیش نوبت تاکید کنند و نتیجه این آزمون‌ها را به اطلاع اولیای دانش آموزان برسانند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک عنوان کرد: ورود هر نهاد یا دستگاه اجرایی و موسسات در مدارس ممنوع است و باید با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش صورت گیرد و مدیران در مدارس می‌توانند جشنواره‌های همیاری به سیل زدگان را مطابق با بخشنامه‌های ارسالی در آموزشگاه برگزار نمایند.

گفتنی است: استفاده از ظرفیت خیرین آموزشی در جهت آماده سازی دانش آموزان برای آزمون‌های پایانی از دیگر مواردی بود که نیک مقام بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/م

پایان مشق شب دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.